er her nogen med erfaringer om PgOne
Fra : Jan Jensen

Dato : 22-06-03 11:23

gode som dårlige modtages

Fra : Rene´

Dato : 22-06-03 16:40

Samme salgs teknik som ACN

Fra : Jan Jensen

Dato : 22-06-03 19:13

"Rene´" <virker@ikke.mars> skrev i en meddelelse
news:i5kJa.41$_k3.17@news.get2net.dk...
> Samme salgs teknik som ACN

Og det indebære hvad ?

Fra : gernot

Dato : 23-06-03 12:52

"Jan Jensen" skrev d. 22-06-03 19:13 dette indlæg :

> "Rene´" <virker@ikke.mars> skrev i en meddelelse
> >

> Og det indebære hvad ?
>
> at firmaet ikke bruger penge direkte på reklamer, men at deres
distributører tjener lidt kroner. - Direkte Salg er det bedste ord på
dansk...stort set som Dell computer gør det
Ved at PGOne ikke bruger millioner af kroner på sælgere,
markedsføringskampagner og alm. reklame, kan alle altså spare penge,
hvilket alle jo i sidste ende ønsker.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Jensen

Dato : 23-06-03 13:38

jeg ønskede nu mere erfaringer med firmaets produkt, ikke om deres salgmåde.
altså om de levere varen?

Fra : gernot

Dato : 23-06-03 15:25

"Jan Jensen" skrev d. 23-06-03 13:38 dette indlæg :
> jeg ønskede nu mere erfaringer med firmaets produkt, ikke om deres
salgmåde.
> altså om de levere varen?

Ha, ha...ja, så er jeg nok ikke den HELT rigtige at spørge for jeg er
distributør af produktet. - Jeg har endnu ikke hørt om nogle som har
haft problemer, mine kunder er blevet flyttet og det har forløbet uden
problemer.
PGOne er startet pr. 1/6 i DK, så der er altså ikke nogen som er blevet
faktureret endnu, men jeg ved at det er noget selskabet går meget højt
op i. For der er ikke noget som dårlig kundeservice og kludder i
regningerne som kan få folk til at flygte (og det er jo ganske
forståeligt)

http://www.kandu.dk/