Kender nogen til 'Oceanmen'?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-06-03 23:25

hejsa
Jeg leder som en desperat efter Oceanmen på dvd.
Er der nogen der ved om den findes eller kommer på dvd?
http://www.oceanmen.de/
Den har lige gå i Tycho Brahe.

Morten

Fra : bcool

Dato : 09-08-03 08:58

"Morten Bowman Hansen" skrev d. 21-06-03 23:25 dette indlæg :
> hejsa
> Jeg leder som en desperat efter Oceanmen på dvd.
> Er der nogen der ved om den findes eller kommer på dvd?
> [...]

Hej Morten

<Nu er den jo ved at være lidt gammel.
Men jeg har ikke fundet den enu.
Hvis du finder den mådu gerne skrive hvor

Bcool
Dive safe

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-08-03 13:16

On Sat, 09 Aug 2003 07:58:21 GMT, "bcool" <bcool.news@kandu.dk> wrote:

>Hej Morten
>
><Nu er den jo ved at være lidt gammel.
>Men jeg har ikke fundet den enu.
>Hvis du finder den mådu gerne skrive hvor

Den er vist desværre ikke kommet på dvd og kan ikke finde info om den
gør

Morten
morten@bowman.dk