Spørgsmål omkring valg af bundkort til VIA~
Fra : Bong

Dato : 21-06-03 22:14

Jeg står og mangler et bundkort som kan købes brugt, billigt. Men jeg har
nogle krav til den.

- Den skal kunne køre med ovenstående CPU
- Den skal køre SDram 133mhz ( Da jeg har 1 GB til at ligge jeg ikke bruger
til noget )
- Den må helst ikke have nogle aktive kølere
- Der skal meget gerne være onboard grafik og lan
- Min 2 PCI slot & 2 ram slot
- ATX eller Micro ATX form factor

Hvad findes der jeg kan bruge?! Håber i har nogle bud på det..

:)

Fra : Casper H. [2620]

Dato : 22-06-03 10:38

Det er ganske vist ikke brugt, men tilgengæld er det en rimeligt pris:

http://www.oneshop.dk/prodSearch.asp?IT=99233&urlAction=details

Ellers må du forsøge dig i markedsgrupperne...

Mvh

Casper H.