MEGA NEDTUR!!!
Fra : Rene Juulsgård

Dato : 21-06-03 17:17

Endelige kom det spil jeg har ventet så lang tid på og så kan jeg ikke køre
det. Colin McRae 3 er spillet. Jeg kan fint installere det, men når man
starter det op kommer der en hvis skærm med en masse skrift og derefter
hopper den ud på skrivebordet. Nogen der ved hvorfor. Har den nye divx og
har lige opdatret mit grafikkort.
1200 Mhz Athlon Thunderbird
512 mb ram
Asus GForce 4 ti 4400

Håber nogen kan hjælpe.

Fra : kvik

Dato : 21-06-03 17:20

>Nogen der ved hvorfor

det sker med enkelte hardware konfigurationer hvis du bruger deviance
versionen..

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 22-06-03 00:58

> det sker med enkelte hardware konfigurationer hvis du bruger deviance
> versionen..

BUSTED

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 22-06-03 01:50

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrupnet.dk> skrev i en meddelelse

> BUSTED

Spillet er originalt og det virker på min kammerats computer. Så stop lige
en halv. Havde det været en kopi ville jeg ikke spørge herinde. Men tak for
jeres svar. Hmm

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 22-06-03 02:58

> [...]
> en halv. Havde det været en kopi ville jeg ikke spørge herinde. Men tak

Bemærk det var kun ment sjov...

Fra : SvendeBent

Dato : 22-06-03 09:07

> for
>
> Bemærk det var kun ment sjov...

LOL, det mest sjove er at du prøver at bakke dig ud med at sige det var for
sjovt, hahahaha.

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 22-06-03 10:14

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrupnet.dk> skrev i en meddelelse

> for
>
> Bemærk det var kun ment sjov...

Det er bare ok. Men du ved ikke hvorfor den virker på min kammerats maskine
og ikke min. Jeg synes jeg har prøvet alt.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 22-06-03 10:35

> Det er bare ok. Men du ved ikke hvorfor den virker på min kammerats
maskine
> og ikke min. Jeg synes jeg har prøvet alt.

Desværre..... jeg har selv gf ti4200, directx9 og næst nyeste detonator
driver, det køre bare helt perfekt, jeg har slet ikke haft nogen problemer
med det... hvilken gfx driver bruger du?

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 22-06-03 12:48

> [...]
> driver, det køre bare helt perfekt, jeg har slet ikke haft nogen problemer
> med det... hvilken gfx driver bruger du?

De samme som dig.

Fra : Karina[6000]

Dato : 22-06-03 13:47

"Rene Juulsgård" <lisa@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> starter det op kommer der en hvis skærm med en masse skrift og derefter
> hopper den ud på skrivebordet. Nogen der ved hvorfor. Har den nye divx og

Det er ikke bare fordi den bliver minimeret i processlinien?

mvh

Karina

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 22-06-03 15:50

> Det er ikke bare fordi den bliver minimeret i processlinien?
>
> mvh
>
> Karina

Nej den hopper helt ud.

Fra : Rooster1

Dato : 01-07-03 21:28

I readme filen på cd1, står der at der SKAL være et lydkort installeret.
Kører selv med indbygget lydkort på mit bundkort og mit CM3 kan ikke køre