Enter the matrix ?
Fra : Gerner

Dato : 21-06-03 17:11

I spillet virker zoom ikke ?
personen går fremad hele tiden ?
er der en fix til dise ting ?

Ved ikke hvad version det er, men på boxen er der 4 nordiske flag

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Rasmus F

Dato : 23-06-03 06:31

Kører du men WinXP? For det gør min computer nemlig også.. Altså personen
går fremad hele tiden.. Når den begynder at gøre det så tryk hurtigt på den
tast du bruger til at gå fremad med. Så skulle den ikke gøre det mere. Det
med zoom'en ved jeg ikke rigtigt hvad er.. Håber det kunne hjælpe.

/Rasmus
--
And......

......He's Out!

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 23-06-03 08:07

Jeg kører XP, og har ingen af de problemer I skriver...

Det hele virker 100% hos mig..

Fra : Gerner

Dato : 23-06-03 09:24

On Mon, 23 Jun 2003 09:07:09 +0200, "*DrømmeFyren*"
<DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote in dk.spil.computer:

>Jeg kører XP, og har ingen af de problemer I skriver...
>
>Det hele virker 100% hos mig..

Det var mit joystick der var tilsluttet. Piller man det fra eller kalibrere det
så fungere det hele.

Fra : Gerner

Dato : 23-06-03 11:02

On Mon, 23 Jun 2003 09:07:09 +0200, "*DrømmeFyren*"
<DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote in dk.spil.computer:

>Jeg kører XP, og har ingen af de problemer I skriver...
>
>Det hele virker 100% hos mig..

Men hvad så når man er i zoom mode, så kan personen ikke bevæge sig frem eller
tilbage, kun sidelæns ?

Det er ret iriterende at man skal følge spillet slavisk. Specielt når man skal
udrydde alle fjender inden man kan komme videre, samt disse tidsbegrænsede
baner.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 24-06-03 07:56

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> wrote in message

> Men hvad så når man er i zoom mode, så kan personen ikke bevæge sig frem
eller
> tilbage, kun sidelæns ?

Ja, det er rigtig... Og det ville du også vide, hvis du læste de tips du får
inde i spillet..

Men det kan jo omgås ved at dreje sig 90 grader, og så til siden..

> [...]
skal
> udrydde alle fjender inden man kan komme videre, samt disse tidsbegrænsede

Tidsbegrænset baner?? Jeg har gennemført med både Niobe og Ghost, og mindes
ikke der var nogen der var på tid..

De fleste af banerne, kan du også bare løbe fra fjenderne, hvis du ikek
gider slå dem ihjel..

Fra : Gerner

Dato : 24-06-03 09:09

On Tue, 24 Jun 2003 08:55:34 +0200, "*DrømmeFyren*"

>skal
>
>Tidsbegrænset baner?? Jeg har gennemført med både Niobe og Ghost, og mindes
>ikke der var nogen der var på tid..

Nu er jeg ikke kommet så langt, men som niobe skal man køre hen et sted efter
posthuset og det er på tid.

Ghost skal i den roterende restaurant skyde alle fjender før han kan komme op ad
stigen fra pianoet.

Der er en del scener hvor man skal fuldføre et eller andet og hvis man ikke kan
det så spørges der om man skal prøve igen.
Skyde dækket på et fly.
Følge efter et fly

>De fleste af banerne, kan du også bare løbe fra fjenderne, hvis du ikek
>gider slå dem ihjel..

Ja, men der er steder hvor det er tvunget at de alle skal slås ihjel.

Deus ex 2, hvor er du ?