grafikkort til Grand Theft Auto Vice City
Fra : Peter Holm

Dato : 21-06-03 16:45

Hejsa,
jeg tror Grand Theft Auto Vice City er mit næste bilspil. Samtidig skal jeg
have et nyt grafikkort, uden jeg vil ofre det helt vildt.

Kan nogen fortælle om et Geforce4 MX440 128mb ram kan få Grand Theft Auto
Vice City til at køre nogenlunde godt? Kan kortet mon klare Doom3 når det
kommer på gaden?

Jeg er ikke specielt godt vant hvad angår grafikkkort, og er lige nu godt
tilfreds med mit ATI AllInWonder Radeon 32MB når jeg spiller Need4Speed 2.
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Nic

Dato : 21-06-03 16:58

> jeg tror Grand Theft Auto Vice City er mit næste bilspil. Samtidig skal jeg
> have et nyt grafikkort, uden jeg vil ofre det helt vildt.
God plan . Det ONDE spil

> Kan nogen fortælle om et Geforce4 MX440 128mb ram kan få Grand Theft Auto
> Vice City til at køre nogenlunde godt? Kan kortet mon klare Doom3 når det
> kommer på gaden?
Hold dig LANGT væk fra MX-kortene. Hvis det skal være billigt, hvad så med et ti4200 - fåes fra 850,- på edbpriser.

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 21-06-03 18:35

Peter Holm wrote:
> Hejsa,
> jeg tror Grand Theft Auto Vice City er mit næste bilspil. Samtidig skal jeg
> have et nyt grafikkort, uden jeg vil ofre det helt vildt.

Altså at kalde det for et bilspil er vist en fejltagelse, jeg synes
ihvertfald ikke det er specielt avanceret i den retning. De få lød der
er har man jo hurtigt klaret.

Mvh

Bruno

Fra : Jonas R.

Dato : 21-06-03 18:39

SNIP
> Altså at kalde det for et bilspil er vist en fejltagelse, jeg synes
> ihvertfald ikke det er specielt avanceret i den retning. De få lød der
> er har man jo hurtigt klaret.

Ja? Og hvad så er det ikke ret ligegyldigt?

TIl Peter:

Køb et geforce 4 ti4200 med 128 mb ram og evt. agp 8x så er du lidt
fremtidssikret!

Jonas

Fra : Peter Holm

Dato : 21-06-03 19:18

Jonas R. wrote:
> [...]
>
> TIl Peter:
>
> Køb et geforce 4 ti4200 med 128 mb ram og evt. agp 8x så er du lidt

Ja, jeg tænkte nok det ville blive svaret. Troede lige jeg kunne spare 400kr
og nøjes med et MX440, men den gik altså ikke *s*
Jeg må finde det brugt et sted, for 800-1000kr er mere end jeg kan ofre lige
nu.

Thx
Peter

Fra : danni plougmann

Dato : 22-06-03 12:45

> [...]
> og nøjes med et MX440, men den gik altså ikke *s*
> Jeg må finde det brugt et sted, for 800-1000kr er mere end jeg kan ofre

du skal nok regne med at du ikke kan køre doom3 og halflife 2 i ordenlig
framerate med geforce 4
der skal du nok op i min. radeon 9700-9800 kor´tene eller geforce fxerne.

Fra : Nic

Dato : 22-06-03 14:41

> du skal nok regne med at du ikke kan køre doom3 og halflife 2 i ordenlig
> framerate med geforce 4
> der skal du nok op i min. radeon 9700-9800 kor´tene eller geforce fxerne.

Næppe. Det vil jeg godt vædde med... Er din holdning fordi det ikke understøtter directx 9?

Fra : Peter Holm

Dato : 22-06-03 19:18

danni plougmann wrote:

> du skal nok regne med at du ikke kan køre doom3 og halflife 2 i
> ordenlig framerate med geforce 4
> der skal du nok op i min. radeon 9700-9800 kor´tene eller geforce
> fxerne.

For mig lyder det usandsynligt at de skulle sende et spil på gaden, som
måske 1% af alle pc'ere vil kunne køre.

Peter

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-06-03 16:40

Jonas R. wrote:
> SNIP

> Ja? Og hvad så er det ikke ret ligegyldigt?

Ikke hvis det er et bilspil han vil have ("jeg tror Grand Theft Auto
Vice City er mit næste bilspil")... så er det da egentlig ret relevant
at bil-delen er så lille en del af det samlede spil