Fjern skjulning af menu-punkter der ikke a~
Fra : Ukendt

Dato : 21-06-03 16:34

I Office XP bliver de menu-punkter man ikke anvender særlig ofte skjult, og
man kan så som bekendt trykke på en pil så de igen kommer frem.

Er der en måde man kan undgå at disse menu-punkter skjules? Jeg synes det er
død irriterende at trykke på den pil hver eneste gang man skal ind i en
menu.

På forhånd tak,

Esben

Fra : pre

Dato : 21-06-03 17:51

Ja, selvfølgelig er der det. Du har bare glemt at kontrollere dine
indstillinger.

pre

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-03 07:58

> Ja, selvfølgelig er der det. Du har bare glemt at kontrollere dine
> indstillinger.

Problemet er bare at jeg har ledt efter de indstillinger i temmelig lang
tid, og jeg kan ikke finde dem! Det må være nogle generelle indstillinger
der gælder for alle office-programmerne. Hvor finder jeg dem?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-06-03 08:31

Den 22 jun 2003 skrev Esben Kolind Laustrup i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> temmelig lang tid, og jeg kan ikke finde dem! Det må være nogle
> generelle indstillinger der gælder for alle office-programmerne.

menuen Vis, Værktøjslinier, Tilpas, fanen Indstillinger, Sæt flueben i
"Vis altid lange menuer"

LarsK

Fra : pre

Dato : 22-06-03 12:03

- og hvis det ikke hjælper så:
Funktioner/Tilpas - indstillinger - Vis altid fulde menuer - måske
muligheden ovenover også kunne være praktisk.
pre

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-03 10:51

Jeg takker for den flotte service

Esben

Fra : pre

Dato : 23-06-03 14:23

Og jeg takker også - for jeg lærte pludselig at man også kan nå Tilpas fra
Vis menuen.