Til Fjelsten samt diverse hot shots
Fra : Jens Didriksen

Dato : 21-06-03 15:14

Hej Peter.

Ja jeg har - omside - lidt tid igen til at snakke dykning. Er endelig kommet
i fast arbejde i stedet for det snot som jeg har lavet siden oktober -
skønt. Nu harmonerer min indtægt endelig med min levestandard

Derfor er jeg også hooked på at komme igang med mine foredrag igen. Jeg
smider lige datoen op på nettet igen når de er endelige. Stay tuned.

Til resten af de hot shots som forsøger at spille morsomme på Peters simple
forspørgelsel: get a life - helst på en anden planet!

Jeg havde egentlig håbet at de forskellige stammekrige var blevet dæmpet en
smule siden jeg læste med sidst, men det er ikke åbenbart ikke tilfældet.
Alle andre end dem der åbenlyst engagerer sig i sporten råber som sædvanlig
højt i et krampagtigt forsøg på besvise over for omverden at deres IQ ikke
er et negativt tal.

Glædeligt at NG'en er åben for alle så de ikke behøver at snakke med dem
selv hele tiden...

På spørgsmålet om, om der findes intilligent liv i universet (eller bare på
denne NG) må svaret derfor være: af og til!

Didrik
- og hvis nogen vil fornærme mig, så gør det ordentligt. Ikke Manleys
sædvanlige "Æv, bæv - jeg tisser mindre i sengen end du gør" stil - tak.

Fra : Jack Nissen

Dato : 21-06-03 15:18

Hej Jens

Glæder mig at du er "tilbage"

Fra : C-3PO

Dato : 21-06-03 20:46

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> wrote in message
> [...]

> - og hvis nogen vil fornærme mig, så gør det ordentligt. Ikke Manleys
> sædvanlige "Æv, bæv - jeg tisser mindre i sengen end du gør" stil - tak.

Get a life

Søren Ravn

Fra : P.

Dato : 21-06-03 21:13

Gruppens gennemsnits IQ er tydeligvis netop faldet væsentlig!!!

Fra : Hinge

Dato : 21-06-03 23:01

Det glæder os at du endelig, efter at vi så længe har været søvnløs hver
nat, er tilbage.

Kasper

Fra : Arnt Eirik

Dato : 21-06-03 23:53

Hei Jens...
En hilsen fra Norge...

Arnt

Fra : Kim Adersen

Dato : 22-06-03 10:14

>På spørgsmålet om, om der findes intilligent liv i universet (eller bare på
>denne NG) må svaret derfor være: af og til!

Hvad skal vi med intilligent liv, når vi har dig?

Mvh/Greetings
Kim Andersen

Fra : jhyden

Dato : 22-06-03 18:38

> Ja jeg har - omside - lidt tid igen til at snakke dykning.

Jamen, så snak (eller rettere skriv) dog om dykning og ikke kun dig selv
og hvad andre skriver: Problemet med det, du kalder stammekrige er da,
at så mange spinder lange tråde på, hvad andre siger frem for at bidrage
selv. UPS, nu gør jeg det selv!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Didriksen

Dato : 22-06-03 20:50

> Jamen, så snak (eller rettere skriv) dog om dykning og ikke kun dig
> selv og hvad andre skriver:

Du har fat i den lange ende her - lad os få nogle konkrete ting frem på
bordet så som aktiv deltagelse i debatterne omkring mere sikker dykning,
tilbud om foredrag, fremvisning af spændende udstyr (som f.eks. Peter gør),
og så holde lidt igen med vores egne egotrips.

Jeg tror det fremmer forståelsen de forskellige "religioner" imellem.

>Problemet med det, du kalder stammekrige er da, at så mange spinder lange
tråde på, hvad andre siger frem for
> at bidrage selv. UPS, nu gør jeg det selv!

Nemlig. _Mit_ bidrag er en fortsættelse af de foredrag som jeg startede op i
starten af 2003, men som blev afbrudt af mit arbejde. Nu er min daglige plan
100% fastlagt så derfor har jeg meget nemmere ved at planlægge nogle af de
fordrag som interesserer mig personligt og som mange har spurgt om.

At mange "spinder lange tråde" er ikke kun dårligt. Mange af de holdninger
jeg har omkring dykning i dag skal debatterne på dk.fritid.dykning have æren
for - ikke mine forskellige instruktøruddannelser (selv om de selvfølgelig
har lagt bunden for debatten).

Derfor er det også vigtigt i mine øjne at holde fast i de mange gode
debatter der ofte er på NG'en - også selv om de nogle gange løber lidt af
sporet, hvor man pludselig går efter manden og ikke bolden. Formålet med at
gå "i krig" er glemt - kun slåskampen er tilbage...

Lad os komme et skridt videre og holde fast ved det om vi alle ønsker: mere
viden omkring sportsdykning således at alle aspekter indenfor dykning
fortsat kan blive udført sikkert, sjovt og af flest mulige mennesker.

Didrik

Fra : Einar Hagen

Dato : 23-06-03 09:19

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> wrote in message

---Snip---

> Alle andre end dem der åbenlyst engagerer sig i sporten råber som
sædvanlig
> højt i et krampagtigt forsøg på besvise over for omverden at deres IQ ikke
> er et negativt tal.

"Besvise"......??

Fra : Jens Didriksen

Dato : 23-06-03 22:03

> "Besvise"......??

Yep - det er det midtjydske ord for bevise...

Længe leve de frakoblede stavekontroller.

Didrik

Fra : Søren

Dato : 23-06-03 22:54

> Længe leve de frakoblede stavekontroller.

Længe leve IQ

Søren Neubert

Fra : Jens Didriksen

Dato : 24-06-03 20:55