Hvis du vil have et rigtigt godt grin
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-06-03 13:15

så er den nye svenske film Kopps et hit. Var til en forestilling i
tirsdag og jeg har aldrig grinet så meget før.

Det er en stor fordel af kende sine Die hard, Dødbringende våben og
Matrix film.

Du vil ikke blive skuffet.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Klaus G.

Dato : 21-06-03 16:05

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message
> [...]
> tirsdag og jeg har aldrig grinet så meget før.
>
> Det er en stor fordel af kende sine Die hard, Dødbringende våben og

Jeg var i bio og se 2 Fast 2 Furious, og så så traileren til den. Må
indrømme at den faktisk så meget griner ud :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)