Hvad kan min PC trække?
Fra : Jasper Norman

Dato : 21-06-03 01:40

Hejsa.

Jeg skal som alle andre i denne gruppe have fat i et nyt grafik-kort. Mit
nuværende er et GeForce3 med 128Mb RAM. Spørgsmålet er så: Hvad kan min PC
trække af de nyere kort, før den ikke længere kan følge med.

Min PC er en AMD1800 med 768 MB RAM. HD er en gl. 20 GB, som muligvis også
skiftes? hvis det har nogen betydning. Jeg er bedøvende ligeglad med om det
er godt til det ene eller andet, bare jeg får en kanon fpm i UT2003

Håber I har nogle bud

/Jasper

Fra : sls

Dato : 21-06-03 10:42

> [...]
> trække af de nyere kort, før den ikke længere kan følge med.
>
> Min PC er en AMD1800 med 768 MB RAM. HD er en gl. 20 GB, som muligvis også

Dit grafikkort passer da meget godt til dit system..Du får ikke meget mere
ud af det ved at købe ef GF4, så du skal have nok have et Radeon, hvis du
skal have en forbedring, men så kan du måske få problemere med nogle ældre
spil.
Jeg ville beholde GF3 kortet foreløbig.

Mvh sls

Fra : No1

Dato : 21-06-03 14:45

> nuværende er et GeForce3 med 128Mb RAM. Spørgsmålet er så: Hvad kan min PC

Hvor mange RAM dit G3 har er ret ligegyldigt. Om det er Ti200, et normalt
GF3 eller Ti500 gør en forskel.

Fra : No1

Dato : 21-06-03 14:47

> [...]
det
> er godt til det ene eller andet, bare jeg får en kanon fpm i UT2003

www.tomshardware.com

prøv fx at finde VGA charts. Der skulle gerne være nogle benchmarks for
UT2003. Ellers søg tilbage i gruppen: http://groups.google.com