G-streng?
Fra : Helle Nielsen

Dato : 20-06-03 23:49

Hvor tynd skal man være for at g-stren er sexet? skal man være slank og en
sild eller er der nogen der også godt kan lide g-stren på buttede, tykke
piger? hvad er Jeres mening der ude om den sag? Bare nysgerrig.

/mig
__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Martin Arendtsen

Dato : 21-06-03 00:28

In article <3ef38f67$0$76065$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Helle Nielsen wrote:
> [...]
> sild eller er der nogen der også godt kan lide g-stren på buttede, tykke
> piger? hvad er Jeres mening der ude om den sag? Bare nysgerrig.

For mig er det lidt forskelligt. Hvis stor pige har en g-streng på kan
det både være sexet men absolut også usexet. Det hele handler for mig om
udstrålingen. En superslank pige kan sagtens have en g-streng på og være
noget så usexet hvis hun ikke har den rette udståling.

/Martin
--
Segment fault = It's not my fault!
----------------------------------

Fra : Anja Bjerke

Dato : 21-06-03 01:04

Helle Nielsen wrote:
> [...]
> og en sild eller er der nogen der også godt kan lide g-stren på
> buttede, tykke piger? hvad er Jeres mening der ude om den sag? Bare

Min venninne bruker g-streng til tross for at hun er god og rund. Hennes
venn har intet i mot det! Tror det kommer an på hvilken type man er og
hvilke øyne som ser.

Hilsen Anja

Fra : Paul

Dato : 21-06-03 01:48

Helle Nielsen skrev i meddelelsen
> [...]
>sild eller er der nogen der også godt kan lide g-stren på buttede, tykke
>piger? hvad er Jeres mening der ude om den sag? Bare nysgerrig.

Jeg mener en g-streng er sexet på alle kvinder, som finder sig selv sexede
og gerne vil vise sig frem i en g-streng (ikke nødvendigvis til alle og
enhver).

Selvtillid, selvværd og en god udstråling, så behøver en kvinde ikke engang
at gå med g-streng.
En kvindes legemlige størrelse spiller ikke den store rolle.
Hun skal være i stand til at signalisere, at hun er glad for den hun er og
godt kan lide at vise sig for mig i g-streng.

--
Med venlig hilsen:

Paul

paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk

Udelad "slettes." når du svarer direkte på en besked.

Fra : preben nielsen

Dato : 21-06-03 09:24

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener en g-streng er sexet på alle kvinder

Og jeg mener stik modsat

g-streng er det grimmeste jeg nogensiden har set og selv en
ordinær Sloggi er et foretrække.

Men sådan er smag og behag jo så forskellig........

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-06-03 03:22

On Sat, 21 Jun 2003 00:49:09 +0200, "Helle Nielsen"
<krammemusen@hotmail.com> wrote:

>Hvor tynd skal man være for at g-stren er sexet? skal man være slank og en
>sild eller er der nogen der også godt kan lide g-stren på buttede, tykke
>piger? hvad er Jeres mening der ude om den sag? Bare nysgerrig.

Ohh er det ikke sådan med alt hvad der skærme herligheden om det så
bare er en G streng så er det fedest nu når det er helt væk ?

Mv.
Bo M Mogensen
--
"Københavns Politivedtægt:§ 10.
Det er forbudt uden fyldestgørende grund at banke på porte, døre eller

Fra : Niels Henriksen

Dato : 21-06-03 09:37

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Ohh er det ikke sådan med alt hvad der skærme herligheden om det så
> bare er en G streng så er det fedest nu når det er helt væk ?

haha.... helt rigitgt.... det bedste jeg ved ved frækt undertøj... det er at
pille det af hende

--
Niels Henriksen

Fra : PerX ...

Dato : 24-06-03 14:58

In article <da9e637dfefc702fc47236080a463959@free.teranews.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> Ohh er det ikke sådan med alt hvad der skærme herligheden om det så
> bare er en G streng så er det fedest nu når det er helt væk ?

Det kommer an på indgangs vinklen om jeg så må sige (uden det opfattes
sjofelt *G*) jeg syntes helt klart påklædt er mere interessant end nøgen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-06-03 16:29

On Tue, 24 Jun 2003 15:58:00 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> [...]
>
>Det kommer an på indgangs vinklen om jeg så må sige (uden det opfattes
>sjofelt *G*) jeg syntes helt klart påklædt er mere interessant end nøgen.

tjaaa men nu er jeg jo ne gamle mand der skriver på minderne ....og
mine klareste erindringer var nu meget handlings ointeret og som en
mand fra Jylland i al sin såre simpleksitet var jeg klar over når det
var væk så var det definitive skridt fra a til b - helt afgjort tætter
på ind når der stadigt var selv de færeste klæder på ;)

men ok jeg er heller ikke sikker på G strenge var store i 80 erne -
jeg erindere mest sådan nogen genem blødnings trusser i tyg bomuld
godt forvaskede - renset med klor så der var nogen pletter der hvor
der havde være tidliger genemblødninger også kunne de gå helt til
navlen unden der blve trugget i dem :) !!!!!

det var store tider hvor man på det uartige område ikke søgte at
skildne tyr / ko fra mand / kvinde hjemme i Jylland !

Mv.
Bo M Mogensen

--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-06-03 10:25

"Helle Nielsen" <krammemusen@hotmail.com> wrote in message
> Hvor tynd skal man være for at g-stren er sexet? skal man være slank og en
> sild eller er der nogen der også godt kan lide g-stren på buttede, tykke
> piger? hvad er Jeres mening der ude om den sag? Bare nysgerrig.

hmmm.... g-streng der snakker vi vel den reelle g-streng hvor der kun er en
tynd snor ned mellem ballerne...
dem synes jeg generelt er ret usexede, og det er faktisk meget få kvinder
der reelt kan bære dem pænt....
snakker vi en thong hvor der er lidt stof mellen elastikkerne, så afhænger
det af kvinden der bærer og øjnene der ser....
man kan få rigtig mange forskellige udformninger, og er man forholdsvis rund
synes jeg det er den helt brede thong der er pænest....... ( den ligner
næsten en trusse, men uden elastik ned over ballerne.... bare blonder)....

det der for mig er det primære er om elastikken skærer sig ind i kødet....
gør den det, så synes jeg ikke længere det er pænt, men kikset.... og det er
egentlig uanset om det er en g-streng eller en almindelig trusse*G*

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-06-03 16:03

On Sat, 21 Jun 2003 11:25:17 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>tynd snor ned mellem ballerne...
>dem synes jeg generelt er ret usexede, og det er faktisk meget få kvinder

for ikke at tale om det må well også være hamerende ukompfetabelt at
have en snok i mellem ballerne ???
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-06-03 16:45

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> for ikke at tale om det må well også være hamerende ukompfetabelt at
> have en snok i mellem ballerne ???

hvor skræmmene det end lyder så er det faktisk ret behageligt når man først
har vænnet sig til det*G* ( sådan er det jo med alting)....
man behøver ikke døje med trusser der kravler op i røven, man er ikke nødt
til at rende og hive dem ud og glatte dem hele tiden, og så er det
unægteligt mere sexet med et par bare baller end det er med dobbelte baller
;)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-06-03 18:47

On Sat, 21 Jun 2003 17:45:02 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

>hvor skræmmene det end lyder så er det faktisk ret behageligt når man først
>har vænnet sig til det*G* ( sådan er det jo med alting)....

hMM ja dte ku være man skulle prøve dem :)

>man behøver ikke døje med trusser der kravler op i røven, man er ikke nødt
>til at rende og hive dem ud og glatte dem hele tiden,

ja nu går jeg jo ikke i trusser men jeg har OG JEG sværger aldrig
været udsat for de kravlede op i røwen :( ???

>og så er det
>unægteligt mere sexet med et par bare baller end det er med dobbelte baller
>;)

tjaaa det_kan_da godt være ? har jeg godt nok ikke tænkt over ?

ps storebælt broen er det den til sverige eller i mellem fyn og
sjælland ???
der er masser af links men sgu ikke noget om hvor den ligger ??

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-06-03 19:09

> ps storebælt broen er det den til sverige eller i mellem fyn og
> sjælland ???
> der er masser af links men sgu ikke noget om hvor den ligger ??

bo for pokker*G*
der er to bælter i danmark som jeg lige umiddelbart husker det...
lillebælt og storebælt......
lillebælts broen ligger mellem fyn(middelfart) og jylland(fredericia)
storebælt ligger mellen fyn(nyborg) og sjælland(korsør)....

snakker vi sjælland/sverige så er vi på øresundsbroen ;)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-06-03 19:41

On Sat, 21 Jun 2003 20:09:02 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
>
>bo for pokker*G*

Øhh ja :) ???

>der er to bælter i danmark som jeg lige umiddelbart husker det...
>lillebælt og storebælt......

Hmm ... jeg er ikke så Øhh indrigs :)

>lillebælts broen ligger mellem fyn(middelfart) og jylland(fredericia)

ja dne kender jeg Godt :) !!!!!!!!!!

>storebælt ligger mellen fyn(nyborg) og sjælland(korsør)....

ja den er forholdsvis ny - jeg var sgu bare ikke helt sikker på hvor
den lå og forveskelde den med Øhh øresunde forbindelsen ...

>snakker vi sjælland/sverige så er vi på øresundsbroen ;)

yeps :)

de vil vist til at lave ne mere til tysland ??
http://www.noah.dk/trafik/fehmarn.htm

tysker svensker det er da lige hwa vi aller helst ser så mange som
muligt af :)))))))))))))

Mv.
BO MM

fut : dk.snak.snik

Fra : Lone

Dato : 21-06-03 21:06

> [...]
> sjælland ???
> der er masser af links men sgu ikke noget om hvor den ligger ??

HVAD HAR DET MED G-STENG TRUSSER AT GØRE?????

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-06-03 21:51

On Sat, 21 Jun 2003 22:06:01 +0200, "Lone" <lone15dk@hotmail.com>
wrote:

>nødt

>HVAD HAR DET MED G-STENG TRUSSER AT GØRE?????

ikke umidelbart noget med din citat teknik eller magel på samme :)
dit indlæg ligner en java kode !
kunne du ikke skære det væk som du ikke svare på ?
jeg er med på jeg havde et lille ps der ca toh 20 % af de skervne tegn
..... man kan selvføligt spøreg sig selv om det er helt efter bogen
måske ikke ....men 20 % ot går nok uden.

du skulle måske tage din egen postning til selv ransagelse !

en sætning der er OT dvs du laver en 100 % OT postning det kan også
vær epå son plads m,en så sætter du opfølgning til et forum hvor man
debatere sligt som : dk.admin.netikette

fut : dk.admin.netikette

Fra : Gorgeous

Dato : 21-06-03 21:41

> HVAD HAR DET MED G-STENG TRUSSER AT GØRE?????

HVORFOR RÅBER DU?????
VI ER ALTSÅ IKKE DUMME!!!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-06-03 23:32

"Gorgeous" <skrid@med.dig> skrev :

>HVORFOR RÅBER DU?????
>VI ER ALTSÅ IKKE DUMME!!!

Fordi Lone er en han, der morer sig med at poste alle mulige og
umulige indlæg under forskellige pigenavne?

F.eks. er Message-ID:
<news:zs3Ja.27861$Jp3.1187375@news010.worldonline.dk> sendt med
samme version af OE og samme ipadresse som
--
Knud

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 27-06-03 18:42

Lone wrote:

> HVAD HAR DET MED G-STENG TRUSSER AT GØRE?????

Well det sker også rimelig tit at der er vådt under G-strengstrussen :D

mvh
JOhan

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-06-03 11:23

Helle Nielsen <krammemusen@hotmail.com> skrev:

> [...]
> og en sild eller er der nogen der også godt kan lide g-stren på
> buttede, tykke piger? hvad er Jeres mening der ude om den sag? Bare

Man skal være nogenlunde slank. Hvis det hele forsvinder mellem dellerne kan
det jo være lige meget.

Til gengæld gør det ikke noget hvis din røv er stor.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Lone

Dato : 21-06-03 12:33

"Helle Nielsen" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sild eller er der nogen der også godt kan lide g-stren på buttede, tykke
> piger? hvad er Jeres mening der ude om den sag? Bare nysgerrig.

Jeg går selv meget tit i G-streng og jeg er ikke specielt slank, sådan lidt
buttet, men både de fyre og piger jeg har været sammen med synes de sidder
ret frækt på mig.
Når jeg kikker på andre piger i G-streng synes jeg som regel de sidder pænt,
men er man meget kraftig skal man nok undlade at gå med dem.

Bare det jeg ville sige....hej

Fra : Janner

Dato : 21-06-03 15:34

> [...]
> sild eller er der nogen der også godt kan lide g-stren på buttede, tykke
> piger? hvad er Jeres mening der ude om den sag? Bare nysgerrig.

Alt er relativt .... men bliver en størrelsen alt for stor må den overgå til
betegnelsen en rende-graver

He He

/Janner

Fra : KsK

Dato : 23-06-03 13:57

lad os se et foto så skal vi svare dig LOL
KsK

Fra : PerX ...

Dato : 24-06-03 14:40

In article <3ef38f67$0$76065$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
krammemusen@hotmail.com says...
> Hvor tynd skal man være for at g-stren er sexet? skal man være slank og en
> sild eller er der nogen der også godt kan lide g-stren på buttede, tykke
> piger? hvad er Jeres mening der ude om den sag? Bare nysgerrig.

Hvad der er tykt og slank varier meget fra mand til mand (og det virker
som om at det også er alders afhængigt, dvs de unge er mere til meget
tynde og efter hånden som de bliver ældre (og selv rundere) så skal
pigerne også have mere runding om jeg så må sige).

De fleste af medie sildne idag syntes jeg er alt for tynde, mange (i sær
amerikanske) har en krop som en 12 årig dreng i mine øjne, jeg forstår fx
heller ikke hvorfor man altid ævler om at Jennifer Lopez har en bred røv
(hvad for en røv?) men så er der jo nogen som syntes hun er en fed ko.

Men alså, nu er det generelt sådan at folk generelt ser ud til at mene
det er ok at rakke ned på andre hvis man syntes de vejer for meget end
hvis de vejer for lidt. Så hvis en buttet pige tager en gstreng på for
hun garantere dumme kommentarer med på vejen, selv om der med garanti er
nogen som syntes hun ser godt ud.

Fra : Niklash

Dato : 30-06-03 01:09

> [...]

> og en sild eller er der nogen der også godt kan lide g-stren på
> buttede, tykke piger? hvad er Jeres mening der ude om den sag? Bare

Det handler om figur. Så hvis du har en fyldig rund stor numse, så er det
sexet. Men hvis du er en stor ko, med flade små indskrumpede hængeballer,
så bliver du bare endnu mere klam af G-string.

G-stringen gør en sexet kvinde - uanset 10kg mere eller mindre - mere
sexet, og den gør en klam so - endnu mere klam.

Men hvis du er stor blegfed so, med røde knopper på dine blege flade
baller, og en sæk der rager længere ud end rumpen, så skulle du nok holde
dig indendøre og forholde dig pakket godt ind.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-06-03 01:50

Niklash <niklash@piklash.se> skrev :

>Men hvis du er stor blegfed so, med røde knopper på dine blege flade
>baller, og en sæk der rager længere ud end rumpen, så skulle du nok holde
>dig indendøre og forholde dig pakket godt ind.

En smiley hjælper ikke på et indlæg af den karakter - tal dog
pænt om andre mennesker.

Vel er vi da ej alle lige kønne, men man behøver ikke folk med så
negativt ladede ord.
--
Knud