Takster mobil i udlandet...
Fra : Torben Brøndum

Dato : 20-06-03 22:45

hej,

Kan nogen af Jer huske et link til en hjemmeside, hvor man kan se takster på
mobiltelefonsamtaler - altså hvad de forskellige udbyder koster pr. min til
DK - gælder jo om at vælge den rigtige, når man rejser

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Mark Beaumont

Dato : 20-06-03 23:55

Torben Brøndum wrote:
> [...]
> takster på mobiltelefonsamtaler - altså hvad de forskellige udbyder
> koster pr. min til DK - gælder jo om at vælge den rigtige, når man

Det afhænger af hvilket mobilselskab du har i Danmark. Du kan
finde priserne deres hjemmesider.

Vh Mark

Fra : Torben Brøndum

Dato : 21-06-03 09:48

"Mark Beaumont" <brug_ikke@email.invalid>

> Det afhænger af hvilket mobilselskab du har i Danmark. Du kan
> finde priserne deres hjemmesider.

Kan man finde de udelandske takster (Italien) der - jeg anvender
Debitel, men kan ikke finde noget hos dem ! ?

Torben Brøndum

Fra : Mark Beaumont

Dato : 21-06-03 10:07

Torben Brøndum wrote:
> Kan man finde de udelandske takster (Italien) der - jeg anvender
> Debitel, men kan ikke finde noget hos dem ! ?

Find priserne hos TDC eller Sonofon, afhængig af hvem du
bruger gennem Debitel.

Vh Mark

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 23-06-03 12:08

"Mark Beaumont" <brug_ikke@email.invalid> wrote in message

> Find priserne hos TDC eller Sonofon, afhængig af hvem du
> bruger gennem Debitel.
>
> Vh Mark

se f.eks. på :
http://www.debitel.dk/web/debitel/data.nsf/webDocuments/8E1A00877812C262C125
6C86004BD84D

Roaming med debitel/SONOFON
Samtalepris pr. minut til udlandet (fastnet og mobilnet):
Din normale minutpris + 1 kr. pr. minut + Sonofons officielle udlandspris.

Samtalepris ved opkald fra GSM-telefon i udlandet:
Gældende takst i det udenlandske net + 20 % (roamingsafgift) + moms.

Samtalepris ved modtagelse af opkald i udlandet:
Sonofons til enhver tid gældende takster i det pågældende land.

Roaming med debitel/TDC
Samtalepris pr. minut til udlandet (fastnet og mobilnet):
Din normale minutpris + 1 kr. pr. minut + Tele Danmarks officielle
udlandspris.

Samtalepris ved opkald fra GSM-telefon i udlandet:
Gældende takst i det udenlandske net + 20 % (roamingsafgift) + moms.

Samtalepris ved modtagelse af opkald i udlandet:
Tele Danmarks til enhver tid gældende takster i det pågældende land.

SMS til udenlandske numre
Prisen for at sende en SMS til et udenlandsk mobilnummer er normal SMS-takst
+ 3 kr. Du betaler stadig normal takst for at sende SMS til alle danske
mobilnumre, også selvom de befinder sig i udlandet.

SMS fra udlandet
Sender du SMS fra udlandet er prisen uændret. Prisen er gældende takst i det
udenlandske net +20% + moms, både når du sender til danske og udenlandske
mobilnumre.

Fra : connie-toft

Dato : 21-06-03 08:29

Uanset hvilket selskab du har, er det rasende dyrt!
Husk også at du betaler for at modtage opkald i udlandet, det glemmer de
fleste nemlig! Har selv lige haft mobilen med i Thailand. Det koster ca
15,-kr i minuttet at ringe eller modtage opkald!!! Bruger du telefonen til
SMS, ja så koster det altså også ekstra, vi gav ca. 3.75 pr stk fra
Thailand! Vi har TDC, på deres hjemmeside kan du finde alle priser, så mon
ikke også de andre selskaber har denne service!
Hilsen Connie og god rejse til dig hvor du nu skal hen.
--
Connie