Øhh...forskel...
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 20-06-03 22:50

Hej NG

Har lige været inde og kigge på edbpriser.dk og jeg har fundet to
forskellige udgaver af 9800 pro begge af Sapphire. Det ene koster 7 kroner
mere end det andet (Wow en prisforskel !!) og hedder deluxe. Men hvad er
forskellen? Nogen der ved det?

Deluxe:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017911

Ikke Deluxe:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017908

Hilsen Simon

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 20-06-03 23:05

Simon Skarum-Kristoffersen wrote:
> [...]
> mere end det andet (Wow en prisforskel !!) og hedder deluxe. Men hvad er

Jeg vil tro det er en skrivefejl, der er ihvertfald ikke nogen DeLuxe
model hos Sapphire de nævner kun modeller med 128 MB og 256 MB og det
ser ud til at SOFII og RtCW følger med i begge tilfælde.

Skriv evt. til forhandlerne.

Mvh

Bruno

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 21-06-03 01:13

> [...]
det
> ser ud til at SOFII og RtCW følger med i begge tilfælde.

Men der findes dog to forskellige box-shots af 256 MB versionen. En
9800PRO :

http://www.sapphiretech.com/media/9800/9800256MBboxshot.jpg

og en 9800PRO Ultimate Edition :

http://www.sapphiretech.com/media/9800/9800ultimatelarge.jpg

Beware, begger filer ligger på omkring 2MB

Jan Rasmussen

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 21-06-03 01:41

"Jan Rasmussen" <jan@horsens.frelsenshaer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> og en 9800PRO Ultimate Edition :
>
> http://www.sapphiretech.com/media/9800/9800ultimatelarge.jpg
>
> Beware, begger filer ligger på omkring 2MB

Forskellen ligger her i at Ultima Edition er passivt kølet med en Zalman,
mens Pro'en benytter en standartblæser.

/Claus

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 21-06-03 01:17

> [...]
kroner
> mere end det andet (Wow en prisforskel !!) og hedder deluxe. Men

Og hvis du regner fragten med er forskellen nede på 3 kr. Hvis det var
mig, tog jeg nok et sats på den dyre udgave. Hvis de er ens, vælter
dit budget nok ikke, det er enten 2 cigaretter færre eller 1-2
slikkepinde. Og er der mere i/med er det fedt.

Jan Rasmussen