Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
man kan da ikke..
Fra : Jesper Nørgaard

Dato : 20-06-03 22:22

gå ud fra at man selv kan sætte et top prof. telesystem op !!

Der skal en prof. montør til dette, især hvis det er et ISDN anlæg.

(håber ikke at i har givet for mget for dette, det kan være dyrt at sætte
op)

nice day to you

hilsen

Jesper Nørgaard

PS. I denne nyhedsgruppe er det min personlige holdning og ikke fagligt.

Fra : Jesper Nørgaard

Dato : 20-06-03 22:29

sorry denne er en fejl , skulle have været et et andet sted