Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
2300mAh AA batterier
Fra : Jens Christensen

Dato : 20-06-03 21:13

Hej

Jeg var ved at bestille batterier til mit digicam, da jeg faldt over nogle
2300mAh batterier på elkuglen.dk, direkte link :
http://www.elkuglen.dk/acatalog/index.html
Er der nogen, der har erfaring med disse? har tidligere prøvet batterier fra
Uniross, og blev ret skuffet ( de blev afladt på et par dage uden de blev
benyttet)...
Dårlige/gode erfaringer med disse (tilsyneladende) vanvittigt kraftige
batterier?

Mvh.
Jens Christensen

Fra : jo

Dato : 21-06-03 09:15

"Jens Christensen" <nospam@nospam.no> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> Uniross, og blev ret skuffet ( de blev afladt på et par dage uden de blev

Sådan nogle har jeg også 1800mAh og jeg kan kun tage halvdelen af de
billeder jeg tager med 1100mAh fra GP købt i england .

> Dårlige/gode erfaringer med disse (tilsyneladende) vanvittigt kraftige
> batterier?
Det er åbenbart ikke kun mAh der betyder noget for kvaliteten
> Mvh.
> Jens Christensen
mh
jesper

Fra : Jens Christensen

Dato : 21-06-03 09:27

> Sådan nogle har jeg også 1800mAh og jeg kan kun tage halvdelen af de
> billeder jeg tager med 1100mAh fra GP købt i england .
> mh
> jesper

Hej Jesper
Jeg frygtede også at det ikke kun var mig, der havde haft problemer med
dem..Jeg har selv nogle 1800mAh GP, og de er rigtigt gode, så jeg tror jeg
køber et sæt af dem eller Panasonic, og så blæser på at de "kun" er på
2000mAh timer. Tak.

Mvh.
Jens Christensen

Fra : N/A

Dato : 22-06-03 12:14

Fra : Leif pedersen

Dato : 22-06-03 12:14

"Lars-Peder Nyrup Bøgh" <nyrup@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nyhedsmeddelelse:3ef416d2$0$13016$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> >

> Jeg har haft lignende problemer med UNIROS, som jer, men jeg er dog
fortsat
> med at bruge dem og jeg synes de er blevet bedre med tiden. Jeg købte en
> UNIROS lynlader med et sæt 1700 mAh og efter et par opladninger af de
> "gamle" UNIROS med lynladeren synes jeg de kom op i omdrejninger... Der
er
> noget med at opladelige batterier har en opstartsface, hvor kapaciteten er
> mindre. Men min erfaring er også, at GP er bedre...men også dyrere. -

Så har vi det modsatte.
Vi har en del 1300mAh uniross liggende og de virker som de skal.Ingen
problemer med dem.

Anders

Fra : KASO

Dato : 23-06-03 07:49

"jo" skrev d. 21-06-03 09:15 dette indlæg :

> [...]
> billeder jeg tager med 1100mAh fra GP købt i england .

> Det er åbenbart ikke kun mAh der betyder noget for kvaliteten

Jeg har også gode erfaringer med GP (har aldrig prøvet Uniross), men i
1600mAh er mine Sanyo en anelse bedre end GP'erne (lidt hurtigere
skudklar blitz og lidt længere driftstid i digicam). Forskellen er dog
lille.

http://www.kandu.dk/