Melde flytning?
Fra : Dennis

Dato : 20-06-03 21:17

Er for kort tid siden blevet momsregistreret (enkeltmandsvirksomhed), men
står nu for at skulle flytte adressen.
Hvor skal man som virksomhed melde sin flytning og hvordan? Har intet kunne
finde om det på diverse søgemaskiner mv..

Fra : Rasmus

Dato : 20-06-03 21:29

"Dennis" <viol8r@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor skal man som virksomhed melde sin flytning og hvordan? Har intet kunne
> finde om det på diverse søgemaskiner mv..

Hos ToldSkat som de første og derefter bør du nok sende en meddelelse ud til dine
leverandører og dine kunder !
Gud hvor er det et dumt spørgsmål at stille i en NG - Goddag mand økseskaft

Fra : Jimmy

Dato : 20-06-03 22:02

"Rasmus" <devnull@sunsite.dk> wrote in message

> "Dennis" <viol8r@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Hos ToldSkat som de første og derefter bør du nok sende en meddelelse ud
til dine
> leverandører og dine kunder !

Ja.

> Gud hvor er det et dumt spørgsmål at stille i en NG - Goddag mand
økseskaft

Endnu dummere er en nyttesløs, destruktiv kommentar som din.

Kun svar kan være for dumme.

/Jimmy

Fra : Jesper Brock

Dato : 25-06-03 23:26

"Dennis" <viol8r@nospam.dk> wrote in message
> [...]
kunne
> finde om det på diverse søgemaskiner mv..

Hos Told og Skat er dte meget enkelt. Da du blev momsregistreret fik du et
registreringsbevis.

Ret de oplysninger, der skal rettes, skriv beviset under og indsend det til
T&S-regionen... så klarer de resten

--
Venlig hilsen

Jesper Brock
Journalist, www.budstikken.com (Fredericia-udgaven)
og leder af Flashlight-Gruppen.dk

NB! Indlæg på usenet udtrykker min personlige holdning,
og deles ikke nødvendigvis af "Budstikken"-koncernen.