Bærbar computer og lufthavne
Fra : Riverwind

Dato : 20-06-03 21:01

Hejsa

Er der nogen fare ved at tage en bærbar computer med på rejsen; jeg tænker
på, om den kan tage skade, når bagagen bliver scannet i lufthavnen? Jeg
regner med at tage den med som håndbagage, men den ligger jo i en taske, og
de skal vel alle gennemlyses.

/Riverwind

Fra : Anette

Dato : 20-06-03 21:09

"Riverwind" <riverwind@_NO_SPAM_heaven.dk>
> [...]
> på, om den kan tage skade, når bagagen bliver scannet i lufthavnen? Jeg
> regner med at tage den med som håndbagage, men den ligger jo i en taske,

Min overlevede fint ,og der er jo tusindvis af forretningsfolk der rejser
med en hver eneste dag. Vær opmærksom på at du kan blive bedt om at tage den
ud af tasken for gennenlysningen.

Anette

Fra : Tømreren

Dato : 20-06-03 21:18

> [...]
> med en hver eneste dag. Vær opmærksom på at du kan blive bedt om at tage

Man kan også blive bedt om at lave en opstart,så de kan se at det er en
rigtig pc (and not a bøøømm)

Mvh
Tømreren

Fra : Rasmus

Dato : 20-06-03 21:08

"Riverwind" <riverwind@_NO_SPAM_heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> regner med at tage den med som håndbagage, men den ligger jo i en taske, og

I CPH kan du ovenikøbet komme igennem via ledningsfri internet, se deres site som jeg
har læst det
http://www.cph.dk/cph/dk/main/faciliteter/internet+og+telefoni/index.htm

Trådløst internet
Har du en bærbar PC?
Så er det nemt for dig at få mest muligt ud af din tid i lufthavnen. Klik på
dit browser-ikon og få trådløs adgang til internettet.

Sådan gør du: Klik her for at læse brugervejledningen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 20-06-03 21:18

"Riverwind" <riverwind@_NO_SPAM_heaven.dk> wrote in message

> Er der nogen fare ved at tage en bærbar computer med på rejsen; jeg tænker
> på, om den kan tage skade, når bagagen bliver scannet i lufthavnen?

Det tager den ikke skade af. Min har været gennemlyst utallige gange. Som
Anette også skriver, så kan du blive bedt om at tage den ud af tasken, så
den kan køre igennem separat (typisk for amerikanske lufthavne).

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Riverwind

Dato : 22-06-03 09:08

Tak for jeres svar. Jeg tager den bærbare med i hånden. Så slipper jeg da
for at købe flere memory cards til digitalkameraet...

/Riverwind