Man skal hore meget før ørerne falder af..~
Fra : Kewtie Pye

Dato : 20-06-03 14:26

Jeg kan huske at have set den her film i starten eller midten af 80'erne -
jeg husker den som værende engelsk.
Den er en lang række af sketches med et seksuelt tema og den er - eller
var - ufattelig sjov.
Men hvad er titlen på original sproget? For den vil jeg gerne se igen!

På forhånd tak, hvis der er nogen der kan hjælpe!

Fra : Jens Thomsen

Dato : 20-06-03 16:57

"Kewtie Pye" <kewtie_pye@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> var - ufattelig sjov.
> Men hvad er titlen på original sproget? For den vil jeg gerne se igen!

Et bud kunne være "Everything You Always Wanted to Know About Sex" af Woody
Allen.

http://us.imdb.com/Title?0068555

Jeg husker den som temmeligt ujævn, men med en mindeværdig sekvens med Gene
Wilder som en psykolog, der forelsker sig i et får.

--
Jens Thomsen

"See you later, space cowboy..."

Fra : Bitbucket

Dato : 20-06-03 19:19

Kewtie Pye <kewtie_pye@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Men hvad er titlen på original sproget? For den vil jeg gerne se igen!
>
> På forhånd tak, hvis der er nogen der kan hjælpe!

Can Do It Till I Need Glasses? http://us.imdb.com/Title?0075801

Og ja den er ufattelig sjov:

Pigen da hun vågner i sengen ved siden af gorillaen om morgenen:

Oh I must have been tight!

Gorillaen: Only the first time!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Kewtie Pye

Dato : 22-06-03 11:50

> [...]
>
> Gorillaen: Only the first time!
> --
> The trouble with the global village are all the

WOOT - tak - jeg glæder mig til at finde den og gense den!

Fra : Kewtie Pye

Dato : 22-06-03 11:59

Jeg har siddet og kigget og - hold da op - Robin Williams er med i denne
film - men den kan ikke lokaliseres nogen steder i DK.

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak

Fra : Jesper

Dato : 22-06-03 13:39

> [...]

> Jeg har siddet og kigget og - hold da op - Robin Williams er med i denne
> film - men den kan ikke lokaliseres nogen steder i DK.

Den kan sikkert stadig lejes på VHS i Video & Filmudlejningen,
Fredensborggade 1, København N
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Kewtie Pye

Dato : 22-06-03 20:17

> [...]
> Fredensborggade 1, København N
> --
> The trouble with the global village are all the

Jeg prøver at ringe til dem og høre om jeg kan få den sendt til Skagen :)