targetproblemer?
Fra : Lisbeth Schillig

Dato : 20-06-03 14:15

Hejsa.
Jeg har fået tilbagemelding om at indholdet på den side jeg har
lavet vises dobbelt, men det kan jeg ikke se på min egen skærm.
Er der én derude der gider checke for mig og se om I kan finde
fejlen.
Siden kan findes på følgende link:

http://hjem.get2net.dk/swingdesign/walz/

På forhånd tak.
Lisbeth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-06-03 14:40

On Fri, 20 Jun 2003 13:15:08 +0000 (UTC), Lisbeth Schillig
<swingdesign@swingdesign.dk> wrote:

>Hejsa.
>Jeg har fået tilbagemelding om at indholdet på den side jeg har
>lavet vises dobbelt, men det kan jeg ikke se på min egen skærm.

Her er den ulæselig i ie6 men virker fint i opera6.05 og mozilla 1.2,
dog måske med lidt snask ved højre margen.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Anders Ravn

Dato : 20-06-03 21:45

"Lisbeth Schillig" <swingdesign@swingdesign.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lavet vises dobbelt, men det kan jeg ikke se på min egen skærm.
> Er der én derude der gider checke for mig og se om I kan finde

Hej Lisbeth!

Kan det passe at du har lavet noget med "layers" i din css-kode eller noget?

Hver gang man trykker på et link, bliver der bare klasket noget tekst oven i
den allerede eksisterende tekst.

Du kan i dk.binaer gruppen se hvordan det ser ud for min (IE 6.xxx) browser,
når man har trykket lidt frem og tilbage på linksne...

Du kan finde billedet under overskriften "ATT: Lisbeth"

Fra : Lisbeth Schillig

Dato : 21-06-03 16:24

> Kan det passe at du har lavet noget med "layers" i din css-kode eller noget?

Hej Anders.
Nej, jeg skulle ikke have lavet noget med layers (det vidste jeg ikke man
kunne) jeg fatter simpelthen ikke hvordan den kan lave det med at overskrive.
Hvis du vil kan du kike videre i mine filer hvis du åbner mapperne under
.../walz/pages og .../walz/ css, selve index filen kan jo ses vha højreklik -
vis koder.
Det underlige er at det hele ser fint ud i min ie5.
Jeg er aldrig stødt på det problem selv om jeg har brugt lignende css koder.
Problemet irriterer mig gevaldigt!!!

:0(