nrg mc3
Fra : Jynis

Dato : 20-06-03 13:19

Er en nrg et dårligt valg af en 30`er maskine eller hvad jeg har hørt en
masse gode ting om den men jeg ville gerne lige høre en mening eller to om
den på forhånd tak.
mvh. johannes
--
Knudlund Hegn og grovvare.
Jytte og Nis Petersen

Fra : Thomas

Dato : 20-06-03 17:50

"Jynis" <jynisFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> masse gode ting om den men jeg ville gerne lige høre en mening eller to om

Bortset fra at jeg pt. har et slemt problem, med at få skiftet
udstødningsrør efter 6400km.. så er jeg mægtig glad for min. Specielt efter
at den fik fjernet skiverne. Ikke at jeg kører forfærdeligt hurtigt det
meste af tiden, men fordi det gi'r en bedre fornemmelse i dens
køreegenskaber. Glæden er også stor, ved at kunne fylde den op for
ca.25-30kr. & så kan jeg køre på den i godt halvanden uges tid..

Thomas

Fra : Casper\(8700\)

Dato : 20-06-03 19:24

Piaggio NRG har den bedste motor der er lavet..! mht. tuning og holdbarhed.

Nrg er også utrolig god pga. de store hjul den har altså 13" fælge ;)

det er et utrolig godt køb at købe sådan en "maskine"

Hilsen Casper

Fra : Klaus G.

Dato : 21-06-03 00:28

> [...]
> masse gode ting om den men jeg ville gerne lige høre en mening eller to om
Ved godt dette ikke er en marked gruppe, men skriver det lige afligevel.

Jeg har en NRG Mc3 '02 til salg for 13.200. Den har kørt under 600km, og der
følger næsten alt med til mht tun. Men hvis man ikke er til tunet scootere,
og ikke har forstand på det, så er den nok ikke lige sagen. Det kræver en
hel del viden om motore at trimme en så tunet scooter nemlig. Skriv en mail,
og jeg mailer tilbage med mere info hvis det skulle have interesse for
nogen.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : Freeman^

Dato : 22-06-03 18:37

> [...]

Dette er ikke et salgs topic =)

NRG´en har fine køreegenskaber, fin komfort og den bedste motor på markede
( Piaggio Hi-Per2 )