GTA: Vice City - Virgo (Bil)
Fra : Gorm Sørensen

Dato : 20-06-03 12:54

Hey..

Hvor kan jeg finde denne bil "Virgo" ?
Jeg har læst her:
http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk_scar_vi.html, men
uden resultat.

Det er den sidste bil jeg mangler at finde på liste nr. 2 i Sunshine Autos,
så jeg ville være glad, hvis der var en der kunne fortælle mig hvor man
kunne finde den! :)

Mvh, Gorm Sørensen.

Fra : hej1520

Dato : 20-06-03 13:26

"Gorm Sørensen" skrev d. 20-06-03 12:54 dette indlæg :
> [...]
Autos,
> så jeg ville være glad, hvis der var en der kunne fortælle mig hvor

hej

kig på den side der er alle biler som er med i GTA VC
http://gta.macreators.com/pages/gtavicecity/vehicules.php3

http://www.kandu.dk/

Fra : danni plougmann

Dato : 20-06-03 22:26

kig på de parkerings pladser der er rundt om stadionet
der står altid en der fast.

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 21-06-03 18:43

Tak for svarene begge to.
Jeg fandt den dog i et helt andet sted end jeg havde regnet med! Nemlig i
nærheden af, hvor spillet starter :O