mødregruppe
Fra : Lykke

Dato : 20-06-03 12:23

hej dorte
har aftalt med camilla at mødes ved omklædningen
på kongeengen kl. 10.00 på søndag.
altså dyreskuedagen.

Lykke Rodin Andersen
Engbovej 4
4500 Nykøbing Sj.
Tlf: 59913835/27464924
Mail: rodin@nyka.dk

Fra : Marco

Dato : 20-06-03 12:25

"Lykke" <rodin@nyka.dk> skrev:

> hej dorte
> har aftalt med camilla at mødes ved omklædningen
> på kongeengen kl. 10.00 på søndag.
> altså dyreskuedagen.

Jamen det husker vi så på !?!

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Jens Kloster

Dato : 20-06-03 12:25

On Fri, 20 Jun 2003 13:22:58 +0200, "Lykke" <rodin@nyka.dk> wrote:

>hej dorte
>har aftalt med camilla at mødes ved omklædningen
>på kongeengen kl. 10.00 på søndag.
>altså dyreskuedagen.

Skal I bytte planter

Fra : Calle.

Dato : 20-06-03 12:39

Lykke wrote:
> hej dorte
> har aftalt med camilla at mødes ved omklædningen
> på kongeengen kl. 10.00 på søndag.
> altså dyreskuedagen.

Skal i klæde om til have-tøjet eller bare på havevadring? Måske har i så
stor en have at I skal til dyrskuet for at se på maskiner

--
Calle

Fra : lars bo

Dato : 21-06-03 00:29

"Calle." <Calle@fjernjyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg har en pose frø tilovers, må jeg så komme med?
hilsen
lars bo

Fra : John Vedsegaard

Dato : 21-06-03 01:38

Vi kommer da ALLESAMMEN!!!

"Lykke" <rodin@nyka.dk> skrev i en meddelelse

> hej dorte
> har aftalt med camilla at mødes ved omklædningen
> på kongeengen kl. 10.00 på søndag.
> altså dyreskuedagen.
> --
> Med venlig hilsen
>
> Lykke Rodin Andersen
> Engbovej 4
> 4500 Nykøbing Sj.
> Tlf: 59913835/27464924
> Mail: rodin@nyka.dk

---

Fra : Lykke

Dato : 21-06-03 07:34

øv- hvor er sjove alle sammen.
men I er da velkommen alle.
vi blot 4 dejlige mødre med 9 frække unger.
det lokale børnedyreskue indeholder ofte, 4 kaniner, lidt fugle, et par
hunde og en hest og nogle gange et par høns.
ellers et hyggeligt børnkræmmermarked.
stort for ungerne og bedre for os end at sidde i sofaen med te og kage.
MEN JEG LOVER AT HOLDE VORES AFTALER FOR OS SELV EN ANDEN GANG!!!!!!!

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 21-06-03 07:48

Lykke skrev:

> men I er da velkommen alle.

Tak tak! Jeg tager ponyen med )

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Lykke

Dato : 21-06-03 07:58

jeg ved ikke hvad der sker, mit næste svar er vist forsvundet.
men prøver igen.
først: I ER DA ALLE VELKOMNE:
vi er 4 dejlige mødre med 9 frække unger.
på dette lokale dyrskue er der oftest er par høns, kaniner, hunde, hamster,
et par små heste og en enkelt fugl og ellers et hyggeligt
børnekræmmermarked.
stort for de børnene og bedre for os, end at sidde i sofaen med te og
kage.

JEG LOVER, AT HOLDE VORES AFTALER LIDT MERE INTERNT NÆSTE GANG.

Fra : Tømreren

Dato : 21-06-03 18:23

> stort for de børnene og bedre for os, end at sidde i sofaen med te og
> kage.

Vi bruger bare sofapuder...

Fra : Marianne

Dato : 21-06-03 20:04

"Lykke" wrote in message

> hej dorte
> har aftalt med camilla at mødes ved omklædningen
> [...]

Hej Lykke

Det er lidt svært at gennemskue, hvad du vil sige med din meddelelse. Hvad
skal vi bruge dine oplysninger til? Dorte og Camilla mødes - og ???.
Det er nok derfor, du får de 'sjove' kommentarer.

mvh
Marianne

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 21-06-03 20:15

Marianne wrote:

> Det er lidt svært at gennemskue, hvad du vil sige med din meddelelse. Hvad
> skal vi bruge dine oplysninger til? Dorte og Camilla mødes - og ???.
> Det er nok derfor, du får de 'sjove' kommentarer.

Det er en privat mail der ved et uheld har sneget sig ind i nyhedsgruppen.

- Det er der ihvertfald 10 læsere af hankøn der har opfattet....

mvh. Jørgen

Fra : Lykke

Dato : 23-06-03 08:41

hej,
ja, den har sneget sig ind uden at få lov,

sjovt at det er Jer mænd, der har har forstået det,
når nu det var en mail for piger.

så undskyld piger, at I ikke behøver at forstå den,
da jeg ikke kan finde ud af at slette den igen, så er det da hyggeligt med
de venlige "mande"returmails.
-god sommer. fra lykke.