Dreamweaver MX spørgsmål
Fra : Martin San.

Dato : 20-06-03 07:52

Hejsa.

Jeg har et spørgsmål vedr. en indstilling i Dreamweaver MX.
Når jeg klikker på Close i menuen File, så lukker hele programmet! Dette er
ikke hensigtsmæssigt - man burde kun lukke det dokument man har åbent. Jeg
ved det kan ændres, men hvordan gør man det??

På forhånd tak.

MVH Martin

Fra : Sverri M Olsen

Dato : 20-06-03 15:26

Martin San. wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> ikke hensigtsmæssigt - man burde kun lukke det dokument man har åbent. Jeg
> ved det kan ændres, men hvordan gør man det??

Tryk på F4...... Eller tryk på [X] oppe i højre hjørne.... så simpelt er
det....

Men det med den der indstilling, tør jeg ikke at udtale mig om.. for jeg
bruger en ældre version af Dreamweaver... sååå...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin San.

Dato : 23-06-03 11:31

"Sverri M Olsen" <dripz@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Tryk på F4...... Eller tryk på [X] oppe i højre hjørne.... så simpelt er
> det....

Næ, så simpelt var det desværre ikke... når Dreamweaver MX installeres og
bruges første gang, får man mulighed for at lukke selve filen eller hele
programmet med den samme funktion. Og når man først har valgt nedlunkning
(som i mit tilfælde den forkerte nedlukning), så kan jeg ikke få det lavet
om igen. Men det MÅ da kunne gøres uden at geninstallere... hvilket netop
blev løsningen på det hele. Geninstallation.

MVH Martin