Skærme
Fijala 3554
Den omvendte verden ? For meget lys ....
Fra : Flemming

Dato : 19-06-03 20:50

Hejsa

Købte en Blackview TFT igår, men jeg syntes ikke jeg kan stille den langt
nok ned i lys styrke. Har også prøvet at vælge en anden "farve temperatur"
man stadig syntes jeg den blæser alt for meget lys ud i mine (sarte ?) øjne.
Er det normalt eller er det bare mig ?

--
Mvh. Flemming
Check: www.benzinpriser.dk

Fra : Flare

Dato : 20-06-03 00:01

> [...]
> nok ned i lys styrke. Har også prøvet at vælge en anden "farve temperatur"
> man stadig syntes jeg den blæser alt for meget lys ud i mine (sarte ?)

Havde det lidt på samme måde med min 732 . Synes jeg skulle side og knipe
øjnene sammen. Men det er et tilvæniongsspørgsmål. Men kan du virkelig ikke
få den ned på et behageligt niveau? Det kunne jeg nu godt med kontrast tab
til følge dog.

Mvh
Anders

Fra : Jacob Riis

Dato : 20-06-03 09:00

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> få den ned på et behageligt niveau? Det kunne jeg nu godt med kontrast tab

Jeg har brightness på 30 og contrast på 80. Prøv selv regulere lidt på
indstilingerne. Jeg læste i et andet forum at skærmen fra fabrikken
indstillet med for stærk lystyrke. Hvis du bruger skærmen om aftenen skal du
sørge for at der er tændt for lyset i værelset ellers er det min erfaring at
man godt kan få ondt i øjnene.

--
Jacob, Acer AL732