Online betaling system
Fra : Bo - info@PS2bootchi~

Dato : 19-06-03 16:10

Jeg mangler et online betalings system til en hjemmeside hvor jeg vil
have kunder skal kunne betale med dankort og gerne visa.

Hvilket er godt og billigt og sikkert ?

Nogle der har erfaring ?

På forhånd tak

Fra : Casper Bang

Dato : 19-06-03 17:20

> Hvilket er godt og billigt og sikkert ?
> Nogle der har erfaring ?

Jeg har selv igennem en lang periode brugt www.clickbank.com
Jeg har ALDRIG haft problemer med dem. Beløbene er dog kun i USD... du skrev
ikke om det var en international side eller hvad.
Der koster vist $50 i oprettelse, samt $1 + X% per transaktion.

De er sikre og forholdsvist billige... du får udbetalt checks hver 14.dag.

Fra : Casper Bang

Dato : 19-06-03 17:26

> Jeg har selv igennem en lang periode brugt www.clickbank.com

ok... clickbank tager ikke imod dankort med mindre der er visa påhæftet
(!?)... hvis det hovedsageligt er danskere som skal bruge din side, er
clickbank ikke noget for dig.

Fra : Bo - info@PS2bootchi~

Dato : 19-06-03 17:44

Tak for det - det er en dansk side.
Jeg har set lidt på http://www.dibs.dk/.
Nogen der har erfaring med dem ?

Fra : Casper Bang

Dato : 19-06-03 17:53

> Jeg har set lidt på http://www.dibs.dk/.
> Nogen der har erfaring med dem ?

jeg har aldrig selv prøvet dem, men har dog handlet hos adskillige danske
hjemmesider som brugte dem.
Det har som kunde været nemt at finde ud af, og efter mine erfaringer ret
sikkert.
De har desuden et ret godt omdømme.

Fra : Bo - info@PS2bootchi~

Dato : 19-06-03 19:15

Tak endnu engang Casper.

Det bringer mig videre til implementationen af den.
Jeg regner med at købe en e-shop i USA - hvor jeg så skal
implementere dibs i - har du eller anden nogen erfaring med at
implementere en sådan løsning ?
Jeg kender en del til programmering - desværre mest c - men har lavet
lidt html, asp og javascript.

On Thu, 19 Jun 2003 18:52:42 +0200, "Casper Bang"

Fra : Knud Berggreen

Dato : 19-06-03 19:36

On Thu, 19 Jun 2003 20:15:02 +0200, "Bo -
info@PS2bootchip.dk" <info@ps2bootchip.dk> wrote:

> [...]
>implementere en sådan løsning ?
>Jeg kender en del til programmering - desværre mest c - men har lavet

Først vil jeg bede dig om at besøge
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html og se
hvorfor det er bedre at svare under den tekst som du svarer
på.

Og som svar: Jeg har ikke selv prøvet, men så vidt jeg ved
så laver man kald til DIBS hjemmeside når betalingen skal
gennemføres så om du ligger på en server i Danmark eller et
andet sted er underordnet.
Dog ved jeg ikke hvorfor du vil købe shoppen i USA? Men du
mener måske bare at du vil have din webserver i USA?

/Knud
--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : Bo - info@PS2bootchi~

Dato : 19-06-03 19:39

Nej jeg køber selve scriptet i USA men det er egentlig underordent.
Men tak for det.

Fra : Allan Johansen

Dato : 21-06-03 20:14

"Bo - info@PS2bootchip.dk" <info@ps2bootchip.dk> skrev i en meddelelse

> Det bringer mig videre til implementationen af den.
> Jeg regner med at købe en e-shop i USA - hvor jeg så skal
> implementere dibs i - har du eller anden nogen erfaring med at
> implementere en sådan løsning ?

Hej Bo

Hvorfor købe din E-shop i USA, når man efter min mening kan købe gode og
brugbare E-shops i DK.
Men de er måske så meget bedre i USA?

Kig f.eks. på www.dandomain.dk , de har lavet en E-shop, som jeg har se
brugt af mange specielt blandt on-line EDB butikker.

Mvh. Allan Johansen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 19-06-03 19:33

On Thu, 19 Jun 2003 18:44:19 +0200, "Bo -
info@PS2bootchip.dk" <info@ps2bootchip.dk> wrote:

>Tak for det - det er en dansk side.
>Jeg har set lidt på http://www.dibs.dk/.
>Nogen der har erfaring med dem ?

DIBS er meget professionel og er meget udbredt hos danske
internetbutikker.

/Knud

Fra : Bo - info@PS2bootchi~

Dato : 19-06-03 19:38

Ok mange tak for det.

On Thu, 19 Jun 2003 20:33:06 +0200, Knud Berggreen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 19-06-03 20:06

On Thu, 19 Jun 2003 20:38:07 +0200, "Bo -

Fra : Falk

Dato : 22-06-03 16:22

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Berggreen Service
> Software Sales & Distribution in
> Denmark, Norway, Sweden, Finland, Germany and Austria

Ved du hvad ... hvis du ikke har andet en brok ... så glem det... alle andre
svare uden at henvise til netikette hele tiden... GET A LIFE:..

Hilsen

Falk Dahlsen

---