Erfaringer med PGO comet
Fra : Finn Andersen

Dato : 19-06-03 15:07

Hej

Er der nogle her der har nogle erfaringer med fejl på en PGO comet?

Min datter fik for tre måneder siden en ny comet, i aftes da hun kørte hjem
gik den istå.

Efterfølgende har jeg konstateret at der ikke er gnist på den, (der er
prøvet med et nyt tændrør).

Er der andre der har erfaringer med denne fejl på cometen? og evt. fejl?

Hvis ja, hvad har i gjordt for at afhjælpe det?

Hilsen Finn

Ps. Og ja der er garanti på den, jeg er bare nysgerrig.

Fra : kion

Dato : 19-06-03 15:33

hej..

jeg har lig haft samme problem.. der var det et kabel der var faldet af..

men jeg har oso haft a tændspolen gik istykker..
du kan jo bare tjekke tændstolen med batteriet på scooteren.

/kion

Fra : Jynis

Dato : 20-06-03 06:19

"Finn Andersen" <info@fk-tech.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der andre der har erfaringer med denne fejl på cometen? og evt. fejl?
>
> Hvis ja, hvad har i gjordt for at afhjælpe det?

Godt der er garanti på den. Min søn har haft en i 5 mdr . Den stod på
værksted ca. halvdelen af tiden. 3 gange måtte der nyt stempel til pluds
alle de andre småting .
Den blev total skadet i trafik ulykke i januar mdr. ( Min søn er sygemeldt
på ubestemt tid) Knalderten var lovlig , kun værkstedet har rørt ved den.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Per Pedersen

Dato : 20-06-03 10:30

Hej Alle
Jeg må sige at jeg har er glad for min comet den har kun været på værksted 1
gtang og det var selvforskyldt men ellers køre den sku godt...
Hilsen per

Fra : Christer \(6710\)

Dato : 20-06-03 14:45

Jeg kan også kun rose den type knallert, jeg har haft min skilt ad to gange
og den er dejlig nem at arbejde på....(Sidste gang fordi den havde ligget 3
mdr. i en sø, fordi den var blevet stjålet) Den kører fint idag efter at
have være skilt ad og tørret/smurt...

Eneste minus er blot den er så "sjælen" at der ikke findes mange uorg.
reservedele...

- Christer