Betræk til sædet
Fra : J.C.Kløve

Dato : 19-06-03 14:52

Er der en der har en adresse eller lignende på et sted hvor jeg kan få
betrukket mit MC sæde om ?

Jeg mener at kunne huske at der er et firma/en privat person i det
nordjyske?

Sædet er desværre revnet, og jeg har tænkt mig det skal have den store
tur når nu det alligevel skal repareres -
Hvid og sort havde jeg forestillet mig - men hvor dulan (pæn
himmerlandsk for satan) får jeg det lavet :-?

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Vingtoft

Dato : 19-06-03 15:02

Prøv evt.
Skovgård Sadelmagerværksted
Markedsgade 3-4
9460 Brovst
tlf. 98 23 35 94

Mvh. Lars
VFR 750 F

Fra : J.C.Kløve

Dato : 19-06-03 15:07

I tråden: 3ef1c342$0$15301$ba624c82@nntp03.dk.telia.net,
Skrev Vingtoft :
> Prøv evt.
> [...]

Det prøver jeg - takker

Fra : Futte & Co.

Dato : 19-06-03 15:20

http://www.gtsadler.dk/

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Richard

Dato : 19-06-03 16:10

J.C.Kløve wrote:
> Er der en der har en adresse eller lignende på et sted hvor jeg kan få
> betrukket mit MC sæde om ?

Ja...

> Jeg mener at kunne huske at der er et firma/en privat person i det
> nordjyske?

.... men hvis det skal være i Nordjylland vil du nok ikke have Malene
Thea hansens (bor i Ølstykke) 2238 0462, eller ?-)

> Hvid og sort havde jeg forestillet mig - men hvor dulan (pæn
> himmerlandsk for satan) får jeg det lavet :-?

Ihvertfald hos Malene, rigtig pænt arbejde og hurtig levering.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : wheeler

Dato : 19-06-03 19:08

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev

> ... men hvis det skal være i Nordjylland vil du nok ikke have Malene
> Thea hansens (bor i Ølstykke) 2238 0462, eller ?-)

Hej Richard,

Tror du hun kan lave et orange (øhh "aluminium"s-farvet sæde til min
Viffer - den er jo lige lovlig rød

Jeg går ud fra at sort "lædder" findes på lager ?
--
Wheeler
VFR 750 F

Fra : Richard

Dato : 19-06-03 21:45

wheeler wrote:

> Tror du hun kan lave et orange (øhh "aluminium"s-farvet sæde til min
> Viffer - den er jo lige lovlig rød
>
> Jeg går ud fra at sort "lædder" findes på lager ?

Du kan jo spørge; da hun ombetrak og førerdelen af min Veffers sæde
forrige år, havde hun flere materialer at tilbyde.

Fra : Sporty

Dato : 20-06-03 09:04

Hej

Jeg vil klart anbefale dig sadelmager Peter Hörmann i Aalborg. (Telefon
98151498)
Jeg har efterhånden været involveret i opbygningen af mange dog især
customcykler, og for ligesom at fuldende sådan et byggeri, skal det være
Hörmann der laver sadlen. Han laver det nøjagtigt som du vil have det og er
ellers selv en ørn med nogle ideer.
Jeg kører selv med en fræk nylavet "Hörmann Handmade" solosadel, den ser ud
nøjagtig som aftalt og leveringstiden var 3 dage. Pris 1000,- Kr.
Jeg vil lige nævne, jeg har set mange sadler fra mange forskellige
klamphuggere (ingen nævnt - ingen glemt) dog har jeg aldrig set noget møg
fra Hörmann.
Til sidst er jeg jo nødt til at fortælle - jeg er ikke i familie, vennekreds
eller på anden vis involveret med Hörmann.

Hilsen Johnny

Fra : J.C.Kløve

Dato : 20-06-03 09:44

I tråden: 3ef2bf9b$0$13231$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Skrev Sporty :
> [...]
> Til sidst er jeg jo nødt til at fortælle - jeg er ikke i familie,
> vennekreds eller på anden vis involveret med Hörmann.

Her har vi vist den rette gut til at klare ærterne for mig - jeg
takker !

Fra : OK

Dato : 20-06-03 18:17

Hvis revnen er i en af prægningerne kan det måske repareres næsten usynligt
med "tagrendelim" (virkede på mit sæde).

Ole
CB900F

Fra : Brian Sørup

Dato : 20-06-03 17:22

> Er der en der har en adresse eller lignende på et sted hvor
jeg kan få
> betrukket mit MC sæde om ?

Frode Larsen i Smidstrup v/Vrå laver noget kanonflot arbejde,
han er præmieret flere gange på internationale lastbilshows.

Tlf : 98 99 81 11
--
Brian Sørup

Fra : hms

Dato : 21-06-03 07:14

Hej.

Solskov Jensen , Gugvej 191 i Aalborg er suveræn til den slags.(
98141944)

m.v.h.
hms

http://www.kandu.dk/