Speedfight
Fra : Aragorn23

Dato : 19-06-03 11:05

Har lige købt mig en speedfight, der kun har kørt knapt 4000km. men den er
bare færdig...

1. der er kæmpe hul i udstødningen (blindrøret skulle være knækket af) hmm
kan der bare svejses en lille plade over, og lukke hullet? vil den køre fint
på denne måde`?

2. Den har stået på bagdækket hele vinteren over, og ikke på styttebenet, så
dækket er ikke oval mer, når scooteren kører, rammer dækket støttebenet,
rimmm rimmm rimmm...hmm det er irriterende, og det får også bagsiden af
knallerten til at vibrere ret kraftigt. Hmm kan dækket reddes, på nogen
måder??? eller er det bare at købt nyt? jeg kunne godt tænke mig at redde
det, da der er god mønster på.

Håber der er nogle der kan hjælpe derude!!!

Fra : Hekto

Dato : 19-06-03 11:14

In article <3ef18aec$0$5139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
aragorn23@mail.dk says...
> [...]
> det, da der er god mønster på.
>
> Håber der er nogle der kan hjælpe derude!!!

Te'løgge!

Luk hullet, og den kører!

Dækket er værre! Et nyt dæk koster ikke alverden.
Du kan dog prøve, helt uden garanti (!) at varme det op.
Tag hjulet af, pump det godt, og hæld masser af kogende vand på, dér
hvor det er ude af facon. Måske retter det sig ... en lille smule.
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Aragorn23

Dato : 19-06-03 23:49

Ok, 1000tak, jeg prøver i weekenden, kanon med udstødningen

--
Mød mig på www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : KlausB

Dato : 20-06-03 19:08

Hej Aragorn

Jeg ved ikke hvor du bor, men et nyt dæk koster ikke alverden her hvor jeg
bor (Århus).
jeg har lige fået nyt dæk på Zippen og det gav jeg ca. 300 for med
montering.
Kan det betale sig at lade være tænker på de skader et usymetrisk dæk kan
forvolde.

Venlig hilsen
Klaus