Særaftaler på mobilmarkedet.
Fra : Fischer

Dato : 19-06-03 10:43

Så I TV-avisen i går kl. 21?
(Ellers kan den ses online på: www.dr.dk)
Det var omkring det som flere her har oplevet, at hvis man vil opsige sit
abonnement hos et af de store selskaber, så får man tilbudt en bedre pris -
f.eks. på samme vilkår som hos Telmore.

DR skriver: "Det kan betale sig at prutte om prisen hos sit
mobil-teleselskab. Skjulte særaftaler findes nemlig hos flere store
mobil-firmaer. Og som vi nu skal se, går det hurtigt og let at få billigere
aftaler end dem, selskaberne annoncerer åbent med. Telestyrelsen har en
oversigt over mobilpriser i Danmark - men heller ikke her står der noget om
firmaernes specielle rabataftaler."

Det var ganske udbredt. TV-avisen havde ringet rundt - både hos Orange, TDC,
Telia og Debitel var det muligt at prutte om prisen. Især var det morsomt at
høre Orange-medarbejderen stamme sig igennem de dårlige undskyldninger: "og,
og, og, og ...".
Forbrugerrådet fastslog at det ikke er ulovligt, og opfordrede folk til at
gå ud og være agressive mod deres selskab.

Jeg synes personligt det er noget fis, og er glad for at jeg handler
mobiltelefoni ved et selskab hvor den slags ikke er muligt (Telmore).

*Fischer

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-06-03 13:18

> [...]
> abonnement hos et af de store selskaber, så får man tilbudt en bedre pris -

Jah, DR's journalister følger nok også med i denne gruppe...
bao0dv$1q2em$1@ID-120775.news.dfncis.de

--
Michael
MobiNEWS holder dig opdateret med seneste nyt fra mobilindustrien

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 19-06-03 13:24

> bao0dv$1q2em$1@ID-120775.news.dfncis.de

*suk* - prøv at gøre det korrekt

// Troels

Fra : Lars Christensen

Dato : 19-06-03 13:50

On Thu, 19 Jun 2003 14:23:38 +0200, "Troels [around 9000]"
<puttitat@adslhome.dk> wrote:

>*suk* - prøv at gøre det korrekt

Det virker da fint i Agent
At så Outlook Express ikke kan finde ud af det. Man kan jo ikke tage
hensyn til alle

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-06-03 16:26

Lars Christensen <spamtrap@zunzhine.dk> wrote in

> Det virker da fint i Agent
> At så Outlook Express ikke kan finde ud af det. Man kan jo ikke
> tage hensyn til alle

Og det er så en fejl i Agent...

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-06-03 13:48

> *suk* - prøv at gøre det korrekt

Sorry, det skal ikke ske igen :(

Fra : Kurt Brixen

Dato : 19-06-03 18:02

On Thu, 19 Jun 2003 14:47:57 +0200, Michael Kjærsgård
<mk@vindenand.dk> wrote:

>Sorry, det skal ikke ske igen :(

Det virkede ellers udmærket.

Kurt Brixen

Fra : Fischer

Dato : 19-06-03 13:56

> Jah, DR's journalister følger nok også med i denne gruppe...
> bao0dv$1q2em$1@ID-120775.news.dfncis.de

Man kan heller ikke udelukke at de har reageret på det tip jeg gav dem.
Det var godt nok til 'Kontant' men de holder jo ferie nu.

*Fischer

Fra : Georg

Dato : 20-06-03 17:23

Har lige spurgt hos TDC om jeg kunne få minutprisen til en krone 20 øre pr.
sms osv. Mit månedlige forbrug ligger på 500-900 minutter. Det kunne jeg
ikke, hvorefter jeg indså, at jeg blir hos orange...Deres dækning er
efterhånden helt god

Georg

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 21-06-03 12:57

> Har lige spurgt hos TDC om jeg kunne få minutprisen til en krone 20 øre pr.
> sms osv.

Telmores standardpriser

> Det kunne jeg ikke, hvorefter jeg indså, at jeg blir hos orange...Deres
> dækning er
> efterhånden helt god

Jep, de dækker 98,4 % af landet - bare ikke her hvor jeg bor :(

Fra : Dennis Enøe

Dato : 21-06-03 14:58

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> wrote in message
> Jep, de dækker 98,4 % af landet - bare ikke her hvor jeg bor :(

Og heller ikke alle steder hvor de har deres reklame sjovt at ringe
dem og sige her dækker i ikke, må vi rive reklamen ned?

De sagde de godt vidste det var et problem, men de kunne ikke hjælpe
min ven som lige har købt hos dem, han bor ellers i en bygning der har
reklamen på facaden

Dennis

Fra : mr_allen

Dato : 20-06-03 21:04

> Jah, DR's journalister følger nok også med i denne gruppe...
> bao0dv$1q2em$1@ID-120775.news.dfncis.de

Og jeg er bare den glade bruger (hos Orange) nu..

--
mr_allen

Remove capital letters in email