Sende mail direkte fra word med autosignat~
Fra : Erik M M

Dato : 19-06-03 10:13

Hejsa alle

Et lille scenarie:

En sekrætær sider og skriver et brev i word, går op og vil sende det som
mail direkte inde fra Word men autosignatur kommer ikke med????

Nogen der har en løsning, for autosignatur virker godt nok i Outlook (Sat op
inde i Word)

MVH
Erik M M

Fra : Britt Malka

Dato : 19-06-03 20:27

On Thu, 19 Jun 2003 11:12:46 +0200, "Erik M M" <dk_duck@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>mail direkte inde fra Word men autosignatur kommer ikke med????
>
>Nogen der har en løsning, for autosignatur virker godt nok i Outlook (Sat op

Ja, gem den som .pdf fil - kan også læses af folk, der ikke bruger
Word, eller bare dem, der har en anden printer - og send som
almindelig mail i *tekstformat*.

Word fylder alt for meget i en mail.
Britt Malka

Tilmeld dig gratis Tips & Tricks, og vind Stone's SummaSummarum - www.malka.it/tips/tilmeld.html

Fra : Erik M M

Dato : 20-06-03 09:47

> Ja, gem den som .pdf fil - kan også læses af folk, der ikke bruger
> Word, eller bare dem, der har en anden printer - og send som
> almindelig mail i *tekstformat*.

Enig, men når de VIL bruge det og ikke kan tvinges så.....

> Word fylder alt for meget i en mail.

Stadig enig

MVH
Erik M M

Fra : Britt Malka

Dato : 20-06-03 11:15

On Fri, 20 Jun 2003 10:46:43 +0200, "Erik M M" <dk_duck@hotmail.com>
wrote:

>Enig, men når de VIL bruge det og ikke kan tvinges så.....

Ja, det har du ret i Diktaturet er jo desværre afskaffet

Fra : pre

Dato : 19-06-03 22:18

Undgå at starte fra e-mail ikonet. Brug Filer/Ny, hvor skabelonen har
signaturen parat.
Egentlig er jeg ikke helt sikker på om mailen må være ren tekst eller der
kræves HTML.
Det vil hurtigt afsløres, da signaturen er med fra starten.

pre

Fra : Erik M M

Dato : 20-06-03 09:48

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kræves HTML.
> Det vil hurtigt afsløres, da signaturen er med fra starten.

Ja, men de VIL bruge den og kan ikke tvinges...

Ellers mange tak for svaret.

MVH
Erik M M