opgraderet T68i bruger søges !
Fra : ss

Dato : 19-06-03 09:34

Har du fået opgraderet din tlf. til den nye version ?

kan du så fortælle mig hvad der er nye i den og/eller hvilke fejl du
har oplevet at der er blevet rettet.

S/E hotline kan ikke oplyse dette - forretnings hemmelighed ?

på forhånd tak !

Fra : Henrik Ø

Dato : 19-06-03 23:17

"ss" <ss@slsk.dk> skrev i en meddelelse
> Har du fået opgraderet din tlf. til den nye version ?
>
> kan du så fortælle mig hvad der er nye i den og/eller hvilke fejl du
> har oplevet at der er blevet rettet.
**klip**

Fik opgraderet min for kort tid siden.

Det virker fint, og jeg har bemærket disse forskelle :
SMS-funktionerne er blevet klart hurtigere - men stadig kun som en sløv
Nokia - øv
De øvrige funktioner og menuer er blevet noget hurtigere
Telefonen låser ikke i tide og utide hvis man er lidt hurtig på tasterne
(den fejl som kun afmontering af batteri kan løse).

/ Henrik Ø

Fra : Nille

Dato : 21-06-03 14:27

> Telefonen låser ikke i tide og utide hvis man er lidt hurtig på tasterne
> (den fejl som kun afmontering af batteri kan løse).
>
> / Henrik Ø

Hej

Den fejl du omtaler, er det når telefonen låser, så man er nødt til at
slukke for den,
hvor efter den skriver: INDSÆT SIMKORT, selv om der er simkort i:

Den fejl har jeg oplevet flere gange, hvor efter jeg må afmontere/montere
batteri og simkort,
+ evt. prøve at sætte et andet simkort i og så er fejlen væk.

MVH. Nille