Jesussandaler og troløshed
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 18-06-03 22:15

Når Kvickly sælger sandaler med Jesus på, lyder der et ramaskrig.

Når præster erkender, at de ikke tror på Gud, så bliver de bakket op.

Er der så nogen der gider forklare hvordan det hænger sammen?

Jesper

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-06-03 22:19

Jesper Nielsen jesniel@yahoo.com skrev dette:

> [...]
> op.
>
> Er der så nogen der gider forklare hvordan det hænger sammen?

Hykleriet mangel på tro

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 19-06-03 07:53

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> wrote in message

> Hykleriet mangel på tro

Gid det var så vel.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Niels Peter

Dato : 18-06-03 22:21

Jesper Nielsen wrote:
> [...]
>
> Når præster erkender, at de ikke tror på Gud, så bliver de bakket op.
>
> Er der så nogen der gider forklare hvordan det hænger sammen?

Ramaskriget over sandalerne kom langt fra fra alle, det samme gælder
opbakningen til Grosbøll. Den er langtfra enstemmig.

Niels Peter

Fra : kjaer

Dato : 19-06-03 02:17

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når præster erkender, at de ikke tror på Gud, så bliver de bakket op.
>
> Er der så nogen der gider forklare hvordan det hænger sammen?

Hvorfor tror du det hænger sammen?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 19-06-03 07:58

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> wrote in message
> Når Kvickly sælger sandaler med Jesus på, lyder der et ramaskrig.
>
> Når præster erkender, at de ikke tror på Gud, så bliver de bakket op.
>
> Er der så nogen der gider forklare hvordan det hænger sammen?

Jeg kan da komme med et gæt: Mange mennesker fornægter deres tro på Gud og
Jesus, og ønsker ikke at blive mindet om den.

De sandaler, Kvickly nu har trukket tilbage, mindede dem om Jesus, hver gang
de kiggede på dem, og når en præst fra folkekirken erkender, han ikke tror
på Gud, bliver det betragtet som en accept af, at man ikke behøver tro på
Gud.

Problemet er selvfølgelig, at troen ikke har forladt (alle) disse mennesker.
Hvis den havde dét, var der jo ikke noget problem.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 19-06-03 10:54

> [...]
>
> Når præster erkender, at de ikke tror på Gud, så bliver de bakket op.
>
> Er der så nogen der gider forklare hvordan det hænger sammen?

Det er næppe de samme personer der skriger rama som bakker op, og i Tårbæk
går man vist hovedsagelig i håndsyede Guccisko.
K-C

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 19-06-03 10:56

Beklager dybt! Den smuttede lige ud mellem sidebenene.
K-C