Datakabel eller Simkort-læser ?
Fra : Jim Pedersen

Dato : 18-06-03 21:16

Hej Ng
Er der en af jer der kan forklare mig - en helt alm. mobil-tlf.bruger, hvad
jeg skal bruge.

Familien bruger et par Nokia 3510 og vil gerne kunne vedligeholde
tlf.adr.bogen og tage backup osv. via PC'er. Evt. andre smarte ting med
ringetoner / loger osv.

Hvad skal jeg anskaffe og hvad bruger man henholdsvis kortlæser og datakabel
til.
Hvor meget skal man ofre på grejet?
Evt. henvisning til en eller anden form for "mobil-teknik for dummies" er
også fin.

Mvh. Jim

Fra : soll

Dato : 18-06-03 21:39

"Jim Pedersen" skrev d. 18-06-03 21:16 dette indlæg :
> [...]
> også fin.
>
> Mvh. Jim
>
> hej med dig jeg kan forstå at du også godt vil kunne lave lidt andet
end bare ordne din tlf bog så jeg syntes helt klart du skal købe et data
kabel det er ikke så dyrt.
149 hos thansen.

http://www.thansen.dk/products.asp?c=149285739&n=605551074#xy

http://unlock-nokia.subnet.dk/index.html