Hartenberger lygte
Fra : Thomas Kristensen

Dato : 18-06-03 21:18

Jeg har lige købt en Hartenberger Lygte (model wreck maxi) og ville
lige høre om der er nogen som har erfaringer med denne model, og i den
forbindelse om der så er nogle gode råd til brug/vedligeholdelse.
I og med at manualen er på tysk kunne det jo være man missede et eller
andet vigtigt

Thomas Kristensen.

Fra : Hallgeir Revhaug

Dato : 18-06-03 22:13

*** Ehm... det hadde kanskje vært en fordel å spurt etter erfaringer FØR du
kjøpte lykt?

Fra : Arnt Eirik

Dato : 18-06-03 22:51

Eller gå på www.hartenberger.de, trykk på den engelske versjonen,
gå til tech-lamp og les de 5 sidene som er om den.

Arnt

Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 18-06-03 23:08

bare sørg for at o-ringen er helt ren (med en lille smule fedt) inden du
samler lygten .... det gælder dog for alle lygter......

nøj