TCP? Powerbronze?
Fra : Frederik

Dato : 30-03-01 14:45

Hej allesammen,
Jeg er netop blevet den lykkelige ejer af en Honda CB500 '97. Nu går jeg og
leder lidt efter en fuldkåbe at smække på den, og indtil videre har jeg set
passende kåber fra TCP (www.tcpsa.com) og Powerbronze
(www.powerbronze.co.uk). Er der nogen af jer der har hørt godt/dårligt om
disse mærker, eller eventuelt kan anbefale et tredie eller fjerde?
Kan det betale sig at købe/bestille den slags hjem fra udlandet, hvordan er
told og afgiftsreglerne?

Mvh Frederik

Fra : Henry

Dato : 30-03-01 14:53

"Frederik" <dev@null.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> disse mærker, eller eventuelt kan anbefale et tredie eller fjerde?
> Kan det betale sig at købe/bestille den slags hjem fra udlandet, hvordan

Se tråden Told & Snyd på reservedele fra udlandet? fra 27/3-2001.

Du betaler Told & Snyd for dele købt i EC, du betaler dem i det EC land for
du bestiller dem, så er det billigst UK. Selvfølgelig kan du finde
forhandlere af i TCP i UK, så uanset hvad du vælger så kan du får det inden
for EC.

I havde en under del til min XJ900 Diversion, udemærket kvalitet og passe
som Hans i Grethe. Lidt dyrt for lidt plastik men ikke dyre end original
kåbedele.

Henry

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-03-01 16:44

"Henry" <henry@mail.removethis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du bestiller dem, så er det billigst UK. Selvfølgelig kan du finde
> forhandlere af i TCP i UK, så uanset hvad du vælger så kan du får det

Hvis du køber fra UK så husk at bestille den til højrekørsel.
Det gjorde en af vennerne for nylig, og så var der en måneds ventetid
(Powerbronce).

Rittig

Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 30-03-01 17:44

> [...]
>
> Hvis du køber fra UK så husk at bestille den til højrekørsel.
> Det gjorde en af vennerne for nylig, og så var der en måneds ventetid

Tager du pis på os!

Henry

Fra : Claus Rittig

Dato : 31-03-01 09:29

"Henrik Nedergaard" <henry@mail.removethis.dk> skrev i en meddelelse

> Tager du pis på os!

Nej, der er forskel på lygtemonteringen. Og han venter stadig, den er ikke
kommet endnu.

Rittig

Fra : Steen Schmidt

Dato : 30-03-01 17:51

> Hvis du køber fra UK så husk at bestille den til højrekørsel.

Er en kåbe ikke ret symmetrisk? Tænker du på lygter eller hvad? Hvis man
bruger cyklens originale lygter er det vel ligemeget....

> Det gjorde en af vennerne for nylig, og så var der en måneds ventetid

Ja, men skal huske at bestille dén med længst ventetid!

Mvh
Steen