Skærme
Fijala 3554
Til jer der overvejer Acer 732
Fra : Svend

Dato : 18-06-03 20:43

Forleden dag var jeg ud i Electric City, for at købe en Acer 732, og jeg fik
mig tre gode overraskelser

1) Hvis jeg fandt en død pixel, skulle jeg bare komme tilbage med skærmen,
så ville jeg få en ny (Ekspidienten sagde "....hvis man giver 4700 for en
skærm så skal den også være i orden"

2) De har 125% prisgaranti, det vil sige hvis produktet findes billigere et
andet sted, får man produktet til samme pris fratrukket 25% af differensen.

3) Skærmen er federe en jeg havde håbet på!

Jeg måtte slippe 7350kr for skærmen pga de 125% prisgaranti.

Hvis I overvejer at købe en skærm, så tjek lige deres hjemmeside angående de
regler der gælder, hvis man benytter deres prisgaranti.
mvh.
Søren

Fra : WE

Dato : 18-06-03 20:58

Er det billigt?

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 18-06-03 21:14

WE wrote:
> "Svend" <svend@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Kan du få det på skrift, der er næsten ingen grænser for hvor gode
butikkerne er til at bytte, før du står i butikke, med én defekt pixel.

Hvor mange skærme købte du? du skriver du vil købe én skærm, og betaler
ca. 3000,- i overpris, det er da en dårlig prisgaranti

> Er det billigt?

acer AL732, er på edbpriser.dk til 4478,- incl. fragt

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Flemming

Dato : 18-06-03 22:01

Soeren Nielsen <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote in message

> Kan du få det på skrift, der er næsten ingen grænser for hvor gode
> butikkerne er til at bytte, før du står i butikke, med én defekt
> pixel.

Du har 8 dages fuld returret på alt købt i Electric City. Også slevom du har
haft støm på osv....
(og, ja de giver dig pengene tilbage)

--
Mvh. Flemming
Check: www.benzinpriser.dk

Fra : Flare

Dato : 19-06-03 00:16

> Du har 8 dages fuld returret på alt købt i Electric City. Også slevom du
har
> haft støm på osv....
> (og, ja de giver dig pengene tilbage)

Ja for det skal de! Den pris han snakker om ved jeg ikke helt hvor kommer
fra. Prisen er 4699,- De 200 kr. ektra er godt givet ud for den service man
får. Lige et apropos. Jeg er VILIG til at give de 200 kroner ekstra de jeg
føler jeg får for 200 kroner ekstra service. De skide pris ryttere der
finder en netbutik og kommer med deres lille laterlige lap papir hvor de kan
få en skærm måske 192,5 billigere, kan virkelig rende mig. (jeg bryder
sammen) Jeg er selv sælger dog ikke i Electric city. Men for satan hvor er
det belastende, at folk er så smålige. Når nu bliver det vist OT.

Mvh
Anders

Fra : LA2

Dato : 19-06-03 09:50

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sammen) Jeg er selv sælger dog ikke i Electric city. Men for satan hvor er
> det belastende, at folk er så smålige. Når nu bliver det vist OT.

Smålige? Hvis den butik du arbejder i har prisgaranti er det naturligt at
nogle forbrugere vil have produkterne til den laveste pris.
Det er vel næppe kundernes skyld at butikken prøver at tiltrække både de
pris bevidste og de service bevidste forbrugere.
Så tør øjnene....

LA2

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 19-06-03 14:30

Flare wrote:

> [...]
> den service man får. Lige et apropos. Jeg er VILIG til at give de 200
> kroner ekstra de jeg føler jeg får for 200 kroner ekstra service.

Gav selv 500,- i "overpris" for en 19" CRT hus zitech i stedet for
fedtebiksen.dk
Med det navn ville jeg ikke handle med ham. Så ja, der er forskel på priser,
og forskel på service

> De
> skide pris ryttere der finder en netbutik og kommer med deres lille
> laterlige lap papir hvor de kan få en skærm måske 192,5 billigere,
> kan virkelig rende mig.

jep ,men 600,- i forskel på en XP2400+ er sgu for meget (shg kontra en lokal
butik)
Ved godt at shg har problemer ved defekte vare, har prøvet det.

Fra : Svend

Dato : 19-06-03 15:22

ups!!!!!! jeg gav selvfølgelig kun 4350 kr.

Fra : HC

Dato : 19-06-03 17:47

Hvordan fik du dem ned i pris? De skriver jo at prisgarantien kun gælder
detailforretninger, og ikke postordre eller internet.
Jeg har ikke kunnet finde nogen detailforretetninger med billigere pris end
4700.-

Har selv lige købt en Acer i Electric City, Tåstrup. Hvor købte du din?

Fra : Svend

Dato : 19-06-03 20:16

"HC" <henrikca@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
end
> 4700.-
>
> Har selv lige købt en Acer i Electric City, Tåstrup. Hvor købte du din?

E.C. på fisketorvet.
Jeg fandt en forretning på edbpriser som havde skærmen på lager og som havde
angivet Åbningstider. Det var nok!

For resten det slog mig lige:
Det må da egentligt være rart at have økonomi som Anders (alias Flare)!
Det tyder på at de sælgere tjener godt siden de hellere vil betale 200 kr
end at skrive en side ud på en printer.
Når nu de tjener så godt kan det undre mig, at de kan få så ondt i røven
over at man prøver at sparre lidt håndøre.
Hvis man har en SU som indkomst, så har 200 skattefrie kroner faktisk også
sin ret.
Og hvad er det lige for en service man skal betale ekstra for? Er det ikke
indlysende, at man skal have grej byttet hvis det fejler noget?
I øvrigt syntes jeg det er utroligt sjældent, man møder en sælger der
egentlig aner hvad han/hun taler om, og det kan pisse mig af.
Man kan jo sige at det med SU'en er mit eget valg, men man bliver jo nød til
at tage en uddannelse, hvis man ikke vil ende som en hjælpeløs sælger i et
stormagasin.

Puhh ha så kom jeg vist også af med lidt aggressioner.

Hvis du har mere du skal ud med Anders så kan vi jo fortsætte i gruppen for
mudderkastning

Mv.
Søren

Fra : Flare

Dato : 20-06-03 00:09

> Hvis du har mere du skal ud med Anders så kan vi jo fortsætte i gruppen
for
> mudderkastning

Du kan bare komme an ;). Nej det var bare lidt "rest aggresioner" fra jobbet
tidligere på dagen, hvor jeg virkelig blev harm på hvordan folk gider at
kringle goder som butiker laver for den. Men kan ALTID udnytte folk,
forsikringsselskaber, etc. men gør man det stiger præmien bare for de andre,
og hvis alle ville have prisgaranti, ekstistede den ikke ret længe. Den ER
ment som en service for folk som HAR købt et produkt, og skal føle sig godt
behandlet. At man så kan tviste den ved at sig, jamen jeg kan da godt købe
produktet til jeres pris og så gå ud og komme ind igen og få prisgaranti.

MIN POINTE ER: Hvorfor går men ikke ud til de respektive butiker der
tilbyder den lavere pris, hvis man kan leve med det lavere servicenivuae.

Når. Lad os stoppe her.

Anders