Trailer
Fra : Ink

Dato : 18-06-03 19:18

Hej NG

Hvad koster det at omregistrere en 500 Kg. trailer?

Jeg har ikke kunne finde noget på google...
--
Henrik

Fra : Calle.

Dato : 18-06-03 20:51

Ink wrote:
> Hej NG
>
> Hvad koster det at omregistrere en 500 Kg. trailer?
>
> Jeg har ikke kunne finde noget på google...

350,- har selv lige gjort det. Men husk at traileren skal synes hvis den
er over 5 år, det koster yderligere 400,-

--
Calle

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-06-03 07:47

"Calle." <Calle@fjernjyde.dk> wrote in message

> 350,- har selv lige gjort det. Men husk at traileren skal synes hvis den
> er over 5 år, det koster yderligere 400,-

Også en 500 kgs ?
Er det ikke kun trailere med bremser eller over en hvis størrelse ?

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Calle.

Dato : 19-06-03 12:18

Christian B. Andresen wrote:
> "Calle." <Calle@fjernjyde.dk> wrote in message

> Også en 500 kgs ?
> Er det ikke kun trailere med bremser eller over en hvis størrelse ?

Nej det gælder alle, hvis den er over 5 år, som sagt har jeg lige været
møllen igennem selv

--
Calle

Fra : Ink

Dato : 19-06-03 15:16

Hej

Jeg kom af med 380,- kr. : (

Om fire dage bliver traileren 5 år..... : D
--
Henrik

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 30-06-03 10:53

> 350,- har selv lige gjort det. Men husk at traileren skal synes hvis
> den er over 5 år, det koster yderligere 400,-

Netop derfor at mange "glemmer" at omregistere gamle trailere... Da der
ikke er vægtafgift eller anden "periodisk" kontakt med myndighederne
opdages det jo ikke ...

/A

Fra : Calle.

Dato : 30-06-03 16:09

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:

> Netop derfor at mange "glemmer" at omregistere gamle trailere... Da
> der ikke er vægtafgift eller anden "periodisk" kontakt med
> myndighederne opdages det jo ikke ...

Nej men hvad hvis du bliver knaldet af en fotovogn, så kan jeg garantere
at vognen bliver meldt stjålet, og så sidder man rigtigt i fedtefadet

--
Calle

Fra : Henrik Jensen

Dato : 01-07-03 19:40

On Mon, 30 Jun 2003 17:09:18 +0200, "Calle." <Calle@fjernjyde.dk>
wrote:

>Nej men hvad hvis du bliver knaldet af en fotovogn, så kan jeg garantere
>at vognen bliver meldt stjålet, og så sidder man rigtigt i fedtefadet

Så skal du godtnok køre hurtigt i din trailer.

For fotovogne plejer ikke at fotografere fra ryggen.

/Henrik

Fra : Calle.

Dato : 01-07-03 21:29

Henrik Jensen wrote:

> Så skal du godtnok køre hurtigt i din trailer.
>
> For fotovogne plejer ikke at fotografere fra ryggen.

Jeg tænkte også på de biler der kører rundt med kamera på f.eks
motorvejene, de kører bag dig og filmer.
--
Calle

Fra : Fam. Olsen

Dato : 02-07-03 13:55

"Henrik Jensen" <henrik@*i_hate_spam*ishuset.dk> skrev i en meddelelse
> Så skal du godtnok køre hurtigt i din trailer.
>
> For fotovogne plejer ikke at fotografere fra ryggen.

Det gør de da.
De gør det for at være sikre på at få nummerpladen. Den forreste kan jo
mangle på bilen. En motorcykel har jo også kun plade på i bag.

MVH Niels

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 03-07-03 05:03

Fam. Olsen wrote:

> Det gør de da.
> De gør det for at være sikre på at få nummerpladen. Den forreste kan
> jo mangle på bilen. >
> MVH Niels

Vrøvl
Ebbe

Fra : Karsten Madsen

Dato : 03-07-03 08:57

Ebbe Rasmussen wrote:
> Vrøvl

Ikke vrøvl. De videofilmer alle køretøjer bagfra, for bla. at kunne få
motorcykler (og trailere). Husk på at med trailer ryger pappet allerede ved
40% overskridelse og ikke 70%.

/karsten

Fra : Leonard

Dato : 03-07-03 12:19

"Karsten Madsen" <6@drosselvejhund.dk> wrote:

>Ikke vrøvl. De videofilmer alle køretøjer bagfra, for bla. at kunne få
>motorcykler (og trailere). Husk på at med trailer ryger pappet allerede ved
>40% overskridelse og ikke 70%

Nej de gør ikke, men denne snak hører til i en anden gruppe, hvor der
er mange flere kloge hoveder på det, så fut over i dk.fritid.bil eller
dk.politik.trafik
--
Leonard
http://www.speedbaadsskolen.dk - Speedbådskørekort, nemt og billigt.

Fra : Ole Jensen

Dato : 03-07-03 12:36

Leonard wrote:

> Nej de gør ikke, men denne snak hører til i en anden gruppe, hvor der
> er mange flere kloge hoveder på det, så fut over i dk.fritid.bil eller
> dk.politik.trafik

Jo de gør.

Prøv dette link, og hør et indslag fra trafikradioen, hvor de tydeligt
fortæller, at der er monteret kamera i forruden af fotobilerne.

http://www.dr.dk/trafik/index.asp?record=1055509116647&funktion=vis

mvh
Ole-J

Fra : Camillo