De bedste sexscener
Fra : Thomas

Dato : 18-06-03 17:24

Ekstra Bladet refererer en liste med de mest sexede filmscener:

1. Blow-Up med David Hemmings og Veruschka, 1966.

2. Some Like It Hot med Tony Curtis og Marilyn Monroe, 1959.

3. Gud skabte Kvinden med Brigitte Bardot og Eric Carradine, 1956.

4. Vixen med Erica Gavin og Jon Evans, 1968.

5. Sidste Tango i Paris med Marlon Brando og Maria Shneider, 1973.

6. Body Heat med William Hurt og Kathleen Turner, 1981.

7. Hunger med Catherine Deneuve og Susan Sarandon, 1983.

8. Walkabout med Jenny Agutter og Lucien John, 1971.

9. Mulholland Drive med Naomi Watts og Laura Elena Harring, 2001.

10. Sex and Lucia med Paz Vega og Tristan Ulloa, 2001.

Jeg savner i høj grad "Rødt chok" fra 1973, med Julie Christie og Donald Sutherland.

VH

Thomas

Fra : ML-78

Dato : 18-06-03 17:32

> Jeg savner i høj grad "Rødt chok" fra 1973, med Julie Christie og Donald
Sutherland.

Samt "Deliverance" (Udflugt med døden) med Ned Beatty og én jeg ikke kan huske
navnet på.

ML-78

Fra : Jodle Kongen

Dato : 18-06-03 17:48

> Samt "Deliverance" (Udflugt med døden) med Ned Beatty og én jeg ikke kan
huske
> navnet på.

Du mener ham der vil have Ned Beatty til at hyle som en gris imens han gir'
ham den i numsen ?

Det er ihverttilfælde en sexscene der sparker røv

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-03 23:07

"Jodle Kongen" <JodleKongen@ofir.dk> wrote in message
> [...]
gir'
> ham den i numsen ?
>
> Det er ihverttilfælde en sexscene der sparker røv

Interessant synspunkt.

Skal man være til S eller M for især at få et kick ud af
anal-ulækkerhederne?

Jeg husker filmen som spekulation i frilufts-gys og junglelov-råhed på
realistisk måde - og ikke meget erotik omkring de afstumpede jægeres
ydmygelse af deres offer.

Fra : Mogens

Dato : 18-06-03 19:01

On Wed, 18 Jun 2003 18:32:20 +0200, "ML-78"
<dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote:

>Samt "Deliverance" (Udflugt med døden) med Ned Beatty og én jeg ikke kan huske
>navnet på.

"Squeal piggy, squeal. Iiiiiiiiiiiiiiii"

Fra : vadmand

Dato : 18-06-03 17:45

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 10. Sex and Lucia med Paz Vega og Tristan Ulloa, 2001.
>

> Jeg savner i høj grad "Rødt chok" fra 1973, med Julie Christie og Donald

Hørt! Ingen af de ovennævnte kommer tilnærmelsesvis op på siden af den.

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 18-06-03 20:55

"vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev:

>Sutherland.
>
>Hørt! Ingen af de ovennævnte kommer tilnærmelsesvis op på siden af den.

Jeg er helt enig. Skulle lige til at skrive det, da jeg så, andre var
kommet mig i forkøbet.

Og så er der jo også "The Lover" med Jane Marsh og en eller anden
kineser samt "Color of Night" med Bruce Willis og samme dybt
appetitlige ungmø.

Og "Monster's Ball" med nougatmusen Halle Berry og Billy Bob Thornton.
Den sexscene slår enhver pornofilm med adskillige længder.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : David T. Metz

Dato : 19-06-03 18:21

Niels Søndergaard kalligraferede, i

> Og "Monster's Ball" med nougatmusen Halle Berry og Billy Bob Thornton.
> Den sexscene slår enhver pornofilm med adskillige længder.

Nå, så Blockbusters reklameslogan for filmen var måske ikke helt misvisende?
"Fra dødsgang til kavalergang" ...

David

--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : John Hinge

Dato : 19-06-03 15:26

On 18 jun 2003 Thomas was heard to say:

> Ekstra Bladet refererer en liste med de mest sexede filmscener:
> Jeg savner i høj grad "Rødt chok" fra 1973, med Julie Christie og
> Donald Sutherland.

Hvad med
Postbuder ringer altid to gange, versionen med Jessica Lange og
Jach Nicholson.. De har den for svedige tur på et køkkenbord..

Et nemt point er vel også indtil flere scener fra Basic Instinct ?
Ok de går mere over fra seced til decideret vulgært..

Austin og Felicity i teltet i Austin Powers 2 er også et bud.. :)

Alle scener med Elizabeth Hurley i Bedazzled

Visse scener med Charlize Theron i Djævelens Advokat

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 27-06-03 22:31

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message
> On 18 jun 2003 Thomas was heard to say:

Hvorfor han ingen nævnt Neve Cambell, Denise Richards og Kevin Bacon i "Wild
Things"?! Eller bare Neve og Denise alene... *HEP HEY*

> --
> John Hinge - shayera

Lars B

Fra : Stefan Holm

Dato : 27-06-03 22:38

<lars@zulfo.dk> writes:

> Hvorfor han ingen nævnt Neve Cambell, Denise Richards og Kevin Bacon
> i "Wild Things"?!

For mange ikke-kvinder. Det er noget, der tit misforstås i den slags
film.

> Eller bare Neve og Denise alene... *HEP HEY*

Det var bedre.

--
Stefan Holm
"Man, just ascend already."

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-06-03 16:32

"Thomas" <th63@ofir.dk> escribió en el mensaje
> Ekstra Bladet refererer en liste med de mest sexede filmscener:

Hvad med Helena Bon-et-eller-andet og Brad Pitt + lidt
computeranimation i Fight Club

Fra : Peter Holm

Dato : 19-06-03 16:50

Thomas wrote:
> [...]
>
> 9. Mulholland Drive med Naomi Watts og Laura Elena Harring, 2001.
>
> 10. Sex and Lucia med Paz Vega og Tristan Ulloa, 2001.

Hmm, hvor er Barbarella (min første DVD) henne...........uhmmmm
Barbarella....

Peter

Fra : Peter Loumann

Dato : 19-06-03 18:06

On Thu, 19 Jun 2003 17:50:01 +0200, "Peter Holm"
<phc*REMOVE*@stofanet.dk> wrote:

>hvor er Barbarella (min første DVD) henne...........uhmmmm
>Barbarella....

Ja, det må du nok sige!

Og så har jeg også lige et forslag, fremsat med risiko for at blive
dømt puberær trods min fremskredne alder:

King Kong, genindspilningen med Jessica Lange, den dejlige spand -
scenen hvor hun bæres til ofring siddende på ... I øvrigt er filmen
elendig.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Peter Larsen

Dato : 19-06-03 17:22

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> Ekstra Bladet refererer en liste med de mest sexede filmscener:

> Jeg savner i høj grad "Rødt chok" fra 1973, med Julie Christie og Donald
> [...]

SKANDALE!!!! Hvordan kan film og sex nævnes i samme åndedrag uden at tænke
på Bound?

Mit TV sveder når den film kommer på...

Peter Larsen

Fra : Troelsb

Dato : 20-06-03 08:40

scenen i De største Helte", hvor Thomas Bo Larsen tager Trine Dyrholm bagfra
imens hun taler i telefon...

lækker

Troels

Fra : Peter Holm

Dato : 20-06-03 09:34

Troelsb wrote:
> scenen i De største Helte", hvor Thomas Bo Larsen tager Trine Dyrholm
> bagfra imens hun taler i telefon...

ja, den gav godt nok nogen flashbacks

Peter

Fra : Kasper Bang

Dato : 20-06-03 12:26

Peter Holm wrote:

> ja, den gav godt nok nogen flashbacks

Til filmen eller til personlige erfaringer?

MVH/Kasper Bang

Fra : Peter Holm

Dato : 20-06-03 21:42

Kasper Bang wrote:

> Til filmen eller til personlige erfaringer?

hun snakkede med sin mor i næsten 20 minutter - det var fabelagtig
*s*.....men længe siden...
Peter

Fra : Per

Dato : 20-06-03 13:39

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Ekstra Bladet refererer en liste med de mest sexede filmscener:

Hvad med Basic Instinct?

Fra : Per

Dato : 20-06-03 13:40

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Ekstra Bladet refererer en liste med de mest sexede filmscener:

Hey, hvorfor er Jenna Jameson ikke nævnt? Hun har da lavet nogle gode
sex-scener ;?

Fra : Bitbucket

Dato : 20-06-03 14:15

Thomas <th63@ofir.dk> wrote:

Desert Hearts: Mellem Patricia Chabonnau og Helen Shaver
The Name of the Rose: Christian Slater og Valentina Vargas
White Palace: James Spader og Susan Sarandon

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : LazyJones

Dato : 20-06-03 19:05

"Bitbucket" <bitbucket@devnull.invalid> wrote in message

> The Name of the Rose: Christian Slater og Valentina Vargas

Og så er der de(n) film på min liste som der skal være.

/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Slet ".ns" for at maile mig \ ¸_`\<,_
\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/¯¯¯¯¯(*)/ (*)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯ ¯

Fra : vadmand

Dato : 20-06-03 22:37

"Bitbucket" <bitbucket@devnull.invalid> skrev i en meddelelse
> White Palace: James Spader og Susan Sarandon

Den er oven i købet morsom - som da han midt under det hele strækker armen
og får en afgnavet brødskorpe i hånden.

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-06-03 22:32

"vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev:

>"Bitbucket" <bitbucket@devnull.invalid> skrev i en meddelelse
>
>Den er oven i købet morsom - som da han midt under det hele strækker armen
>og får en afgnavet brødskorpe i hånden.

Ja, det må være morsomt. Det plejer ikke at være skorper, der bliver
gnavet i den slags scener.

Fra : -V-

Dato : 20-06-03 22:58

Niels Søndergaard wrote:

> Ja, det må være morsomt. Det plejer ikke at være skorper, der bliver
> gnavet i den slags scener.

Det er vel afhængigt af hygiejne- og sundhedstilstand.

-V-

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 21-06-03 10:44

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev:

>Det er vel afhængigt af hygiejne- og sundhedstilstand.

Givetvis. Det var nok derfor, de strøg sexscenerne i "Out of Africa".

Fra : Jesper

Dato : 21-06-03 12:07

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

> Givetvis. Det var nok derfor, de strøg sexscenerne i "Out of Africa".

til gengæld er der lavet en film der hedder "In and Out of Africa" med
masser af sexscener
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Samson

Dato : 21-06-03 22:39

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in

> Det er vel afhængigt af hygiejne- og sundhedstilstand.

Jeg tror, at jeg snart skal kaste op.

Fra : Jim Andersen

Dato : 23-06-03 11:52

vadmand wrote:
> "Bitbucket" <bitbucket@devnull.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Den er oven i købet morsom - som da han midt under det hele strækker
> armen og får en afgnavet brødskorpe i hånden.

Og hvad syntes hun han skulle gøre med dén ?

/jim

Fra : Kasper Bang

Dato : 20-06-03 12:33

Thomas wrote:
> Jeg savner i høj grad "Rødt chok" fra 1973, med Julie Christie og Donald Sutherland.

Helt enig. Den er utroligt konsekvent lavet stilmæssigt, så man virkelig
kan fornemme deres sårbarhed og desperation efter tabet af datten.

En anden lignende scene, jeg kommer i tanke om, er da det endelig lykkes
underskønne Faye Dunaway at få skovlen under sin Clyde i "Bonnie and
Clyde". En følsom og fumlet scene, som ligger langt fra det moderne
Hollywoods glatpolerede sexscener som f.eks. i "Basic Instinct" - omend
den slags også kan have sin værdi...

Kasper Bang

Fra : Thomas

Dato : 20-06-03 19:18

En følsom og fumlet scene, som ligger langt fra det moderne
> Hollywoods glatpolerede sexscener som f.eks. i "Basic Instinct" - omend
> den slags også kan have sin værdi...

Ja, jeg siger altså ikke nej, hvis Sharon Stone er i farvandet.

VH

Thomas

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-06-03 22:31

th63@ofir.dk (Thomas) skrev:

>En følsom og fumlet scene, som ligger langt fra det moderne
>>
>Ja, jeg siger altså ikke nej, hvis Sharon Stone er i farvandet.

Det fatter jeg ikke. Den kvinde er da totalt usexet.

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-06-03 23:45

On Fri, 20 Jun 2003 23:31:03 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>jeg siger altså ikke nej, hvis Sharon Stone er i farvandet.

>Det fatter jeg ikke. Den kvinde er da totalt usexet.

Netop!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Thomas

Dato : 24-06-03 12:27

> Det fatter jeg ikke. Den kvinde er da totalt usexet.

Hvor har du dine tanker. Hun er da noget af det mest sexede der kan gå på to ben.

Se f.x. her:

http://vikingphoenix.com/public/gchof/sharonstone.htm

VH

Thomas

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-06-03 13:44

th63@ofir.dk (Thomas) skrev:

>Hvor har du dine tanker. Hun er da noget af det mest sexede der kan gå på to ben.
>
>Se f.x. her:
>
>http://vikingphoenix.com/public/gchof/sharonstone.htm

Alle kvinder har en dåse. Det gør dem ikke automatisk sexede. Og jeg
synes altså ikke, SS er sexet.

Ihukom Holbergs ord: Smag og behag er forskelligt, derfor bliver al
mad spist og alle kvinder gift.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 25-06-03 20:04

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Ihukom Holbergs ord: Smag og behag er forskelligt, derfor bliver al
> mad spist og alle kvinder gift.

Godt citat. Det vil jeg nuppe. Du kan ikke tilfældigvis huske, hvor han har
sagt eller skrevet det henne?

--
MVH/ regards
Jens Thomsen

Fra : vadmand

Dato : 25-06-03 22:32

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Godt citat. Det vil jeg nuppe. Du kan ikke tilfældigvis huske, hvor han
har
> sagt eller skrevet det henne?

Det er i en af epistlerne, som vi læste i gymnasiet. Han sammenligner også
kvinder med kål, som han vist ikke kan fordrage.

Per V.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 26-06-03 08:15

"vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er i en af epistlerne, som vi læste i gymnasiet. Han sammenligner også
> kvinder med kål, som han vist ikke kan fordrage.

Tak. Det må jeg vist hellere få læst. Det lyder efterhånden temmeligt
interessant.

--
Jens Thomsen

"Classic films happen purely by accident"
- John Ford

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-06-03 18:21

On 18 Jun 2003 09:23:42 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Ekstra Bladet refererer en liste med de mest sexede filmscener:
>

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=208225

Nu har jeg godtnok efterhånden mistet overblikket over denne her tråd,
men David Cronenbergs Crash har vist ikke været nævnt. Måske en scene
eller to derfra kunne komme i betagtning, selv om jeg normalt ikke
ville tænde på trafikulykker og lemlæstelse.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-06-03 00:16

Peter Loumann <peloda@tiscali.dk> skrev:

> [...]
>eller to derfra kunne komme i betagtning, selv om jeg normalt ikke
>ville tænde på trafikulykker og lemlæstelse.

Nu vi er i gang med "lemlæstelse", er der jo også scenen i
"Swordfish", hvor Hugh Jackman får suttet den af med en pistol i
nakken, mens han prøver at cracke et password på under et minut.