MC tøj - køb i Tyskland
Fra : thomas

Dato : 18-06-03 15:21

Jeg kan anbefale denne tyske butik som ligger nær Flensborg
http://www.biker-outfit.de/

Jeg var nede forrige lørdag og kigge på noget tøj, men kunne ikke helt
beslutte mig.
Fik et katalog med hjem, plus havde prøvet diverse jakker og bukser.
Da jeg havde bestemt mig ringede jeg lige der ned (en Bettina taler dansk)
bestile jeg via WEB og klunset kom med post en lille uge senere (der var
noget de ikke selv havde på lager lige i den rigtige størrelse)

Og prisen var noget lavere end man ser det til i DK, jeg havde faktisk købt
det tøj Bilka har haft, men ville hellere have en lidt mindre omfangsfuld
jakke (dvs ikke 3/4 længde)

Butikken der nede er ok med rimeligt stort udvalg, og som sagt har de en som
taler dansk

Fra : Martin Lausen

Dato : 18-06-03 15:48

Jeg vil egentlig bare bekræfte det der bliver sagt her. Jeg har selv handlet
der, og snakket med dem op til flere gange. Og priserne og ok, og man får en
meget god behandling.

Martin

Fra : Christian Knudsen

Dato : 18-06-03 23:07

"Martin Lausen" <lausen@aragon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
handlet
> der, og snakket med dem op til flere gange. Og priserne og ok, og man får

Kan man også købe handsker ???

mvmch
christian

Fra : Armand

Dato : 18-06-03 23:12

thomas <thomas_150@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> lille uge Og prisen var noget lavere end man ser det til i DK,
> Butikken der nede er ok med rimeligt stort udvalg, og som sagt har de en

Og så kan man ved samme lejlighed lige få "ombetrukket" sine fælge til
favørpris hos Wilhelmsen i stueetagen!!

--
Armand.

Fra : thomas

Dato : 19-06-03 08:24

Ja de har også handsker

Fra : Christian Knudsen

Dato : 19-06-03 15:05

Thomas skrev:

http://www.biker-outfit.de/
> Ja de har også handsker

Hvor ??? jeg kan ikke se nogle på hjemmesiden !?!

mvmch
christian

Fra : thomas

Dato : 19-06-03 15:08

jeg tror jeg fandt dem i kataloget - ring derned - så er jeg sikker på de
kan hjælpe dig

Fra : peg

Dato : 19-06-03 16:25

Kan anbefales bestilte nye bukser mandag, modtog dem med posten tirsdag enda
fragtfrit og med en pose vingummebamser. FIN SERVICE

mvh
Peg