Understregning i css
Fra : AN

Dato : 18-06-03 13:26

Hey

Jeg er HELT ny inden for .css og næsten ny inden for html-området.

Hvordan undgår jeg at mine links bliver understreget? Går ud fra at jeg skal
skrive et eller andet i .css-filen, men hvad?

Mvh.
Anders

Fra : AN

Dato : 18-06-03 13:42

Fandt selv ud af det...

Skulle jo ikke skrives i forbindelse med egenskaberne for teksten, men for
egenskaberne for linket (a:link {color: FFFFFF; text-decoration:none;})

Anders

Fra : Britt Malka

Dato : 18-06-03 14:08

On Wed, 18 Jun 2003 14:25:30 +0200, "AN" <tox@xot.denmark> wrote:

>Jeg er HELT ny inden for .css og næsten ny inden for html-området.
>Hvordan undgår jeg at mine links bliver understreget? Går ud fra at jeg skal
>skrive et eller andet i .css-filen, men hvad?

Der, hvor du har:
{

skal du have indsat:
text-decoration: none;

Du kan i øvrigt se lidt mere om StyleSheets på en af mine hjemmesider:
www.malka.it/tips - søg på ordet StyleSheets. Der kan du se flere
detaljer om opbygning osv.
Britt Malka

Tilmeld dig gratis Tips & Tricks, og vind Stone's SummaSummarum - www.malka.it/tips/tilmeld.html