Hmmm... mit grafikkort er lige stået af!?
Fra : J.F.K

Dato : 18-06-03 12:28

I aftes virkede pc'en fint, jeg slukkede som jeg plejer. Da jeg så her i dag
ville tænde den igen, stod min skærm bare og lyste grå.
Så prøvede jeg først en anden skærm, på den stod der no signal.
Så skiftede jeg grafikkort til et noget ældre som jeg havde liggende, og så
startede den fint op, hvad kan dette dog skyldes???

Mvh. John

ps. det har ikke været overclokket, hverken fsb'en eller gpu'en

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 18-06-03 12:45

J.F.K wrote:
> [...]
> startede den fint op, hvad kan dette dog skyldes???
>
> ps. det har ikke været overclokket, hverken fsb'en eller gpu'en

Var der blæser på, eller var det passivt kølet?

Fra : J.F.K

Dato : 18-06-03 12:48

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Var der blæser på, eller var det passivt kølet?

Det var såmænd et Asus V8200 Ti500 Deluxe (til 3600,- dengang) snøft
Og ja det har blæser og den kørte også rundt!!!

mvh. John

Fra : WE

Dato : 18-06-03 13:09

Bipperde computeren anderledes, end den plejer, under starten?

Fra : J.F.K

Dato : 18-06-03 14:11

"WE" <pophaar@d.y> skrev i en meddelelse
> Bipperde computeren anderledes, end den plejer, under starten?
>

> "J.F.K" <jfk006@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> dag
> så

Nej faktisk bippede den ikke anderledes end den plejer, dog bootede den ikke
videre til windows, og slukkede sig selv efter ca. 2-3min.

mvh. John

Fra : J.F.K

Dato : 18-06-03 14:40

> [...]
ikke
> videre til windows, og slukkede sig selv efter ca. 2-3min.

Nu forstår jeg ikke noget mere, jeg sad og "pillede" en smule ved kortet, og
satte det så i igen, og nu virker det som før!!!!!!!

Men ellers tak for hjælpen...

mvh. John

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 18-06-03 16:58

J.F.K wrote:

> Nu forstår jeg ikke noget mere, jeg sad og "pillede" en smule ved kortet, og
> satte det så i igen, og nu virker det som før

Hvor længe har det siddet i?

Det kan være det langsomt har "arbejdet sig udad" og bare lige skulle
trykkes på plads igen.
Jeg mindes også visse gamle computere, hvor man lige skulle trykke
bestemte chips på plads igen, fordi de arbejdede sig ud af soklerne med
tiden.

Fra : danni plougmann

Dato : 18-06-03 17:22

> [...]
og
> satte det så i igen, og nu virker det som før!!!!!!!

jeg havde en computer engang hvor jeg skulle hive cpu'en ud hver gang jeg
havde flyttet med den.
det var en socket 1 cpu men en rimelif tung køler.