Dæk tilbud hos M og P
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-06-03 10:51

Hej DFM

M og P har monster tilbud på Dunlop D207, Dunlop D208 og Michelin Macadam
90.

Hvis i går ind på http://www.mandp.co.uk/ og ser under Special offers kan
man finde tilbuddene.

Priserne er noget i retning af 1350kr for et sæt Macadam 90 og 1450 for et
sæt D207. Det er meget billigt. Selv når vi tænker i tysklandspriser.

Størrelserne er fra 110/70 - 150/70 og opefter. Det er kun til 17" fælge
(næsten). Jeg har lige fået et sæt D207 hjem, og kvaliteten er ok. Det tog
10-14 dage af modtage dækkene fra bestillingen gik af sted. Dækkene er
produceret uge 13 i 2003, så det er ikke et gammelt dæk lager de skal tømme
eller noget andet suspekt.

Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600

Fra : John Jensen

Dato : 18-06-03 11:43

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 10-14 dage af modtage dækkene fra bestillingen gik af sted. Dækkene er
> produceret uge 13 i 2003, så det er ikke et gammelt dæk lager de skal

Hvad blev prisen så for et sæt, - incl. fragt osv., det plejer jo at være
den der ødelægger
de gode UK tilbud.

/ John

Fra : Christian Knudsen

Dato : 18-06-03 23:14

"John Jensen" <John@nospamJensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tømme

> Hvad blev prisen så for et sæt, - incl. fragt osv., det plejer jo at være

Nu var vi 5 der bestilte sammen, men det gør ikke det store udslag.
priser:

et sæt D207: 1450 kr
et sæt D208: 1610 kr

og det er incl fragt og det hele.....

mvmch
christian...
FZRR også med D207 fra M&P

Fra : Armand

Dato : 18-06-03 13:14

> [...]
> man finde tilbuddene.
> Priserne er noget i retning af 1350kr for et sæt Macadam 90 og 1450 for et

Jeg har plæderet for samme; men jeg ser ikke at Dunhop'ene er sæt-priser med
samme tydelighed som skrevet for Macadam'erne !?

--
Armand.

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 18-06-03 15:31

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
> [...]
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Hvad betalte du i porto, og hvad er forskellen på 207 pr, 207rr og d208 pr
(hvis du ved det ??)

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Richard

Dato : 18-06-03 16:27

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Størrelserne er fra 110/70 - 150/70 og opefter. Det er kun til 17" fælge

Ja det hjælper jo fedt til de mange ældre krikker men tak for tippet.

Du gør jo i dæk, Jens, har du set test eller hørt brugererfaringer om
Dunlops nye GT501 (D501?) - det er et diagonaldæk, der skulle være
bygget efter de seneste (radial-)erfaringer og med moderne
silica-blanding. Og bygget også i størrelser til 80'er cykler. (Udbuddet
varierer tilsyneladende efter markedet, men herhjemme skulle de fås i de
"gamle" størrelser).

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-06-03 16:46

Richard wrote:
> [...]
> silica-blanding. Og bygget også i størrelser til 80'er cykler. (Udbuddet
> varierer tilsyneladende efter markedet, men herhjemme skulle de fås i de

Jeg synes det er unfair at det er 10mm for bredt til RD'en både
foran og bag på ...

// Hans, der 'nøjes' med BT45 så ..
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Richard

Dato : 18-06-03 17:33

Hans Joergensen wrote:

> Jeg synes det er unfair at det er 10mm for bredt til RD'en både
> foran og bag på ...

Er du sikker; hvor har du set listen med størrelser? - LC Racing viste
mig en meget lang liste i et Dunlop-katalog, mange flere dim. end Dunlop
viser på deres US hhv D sites (der ikke ikke en gang viser samme dim. så
det må være meget forskelligt fra land til land, hvad de fører).

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-06-03 20:26

Richard wrote:
> [...]
> viser på deres US hhv D sites (der ikke ikke en gang viser samme dim. så
> det må være meget forskelligt fra land til land, hvad de fører).

Hm, jeg fandt en liste på nettet et sted, den var så godt nok ikke
specielt lang..

Jeg har behov for 110/80-18 bagpå, og 90/90-18 foran..

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Richard

Dato : 18-06-03 20:44

Hans Joergensen wrote:
> Hm, jeg fandt en liste på nettet et sted, den var så godt nok ikke
> specielt lang..

kender ikke til en dansk Dunlop-side, men evt. at ringe til LC Racing,
Rønnede, han har som sagt et katalog og gir svjh 15-18 pct på Dunlop.
LC's nummer var oppe og vende i en tråd om ophuggere forleden, ellers
findes de i de gule - deres side på subnet er vist nede for tiden.

> Jeg har behov for 110/80-18 bagpå, og 90/90-18 foran..

Ha, som GB'ens futter på nær /80 bagpå. Så har du nok overvejet/prøvet
BT45, Macadam 50 og Metzeler ME33/99, vil jeg tro? Avon har vist også
nogle luftige sutter i de tynde størrelser - Avon Venom jvf en anden
dansk GB-ejer, der sværger til dem.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-06-03 13:30

Richard wrote:
> Ha, som GB'ens futter på nær /80 bagpå. Så har du nok overvejet/prøvet
> BT45, Macadam 50 og Metzeler ME33/99, vil jeg tro? Avon har vist også

Heh, jeg kører på BT45 bag, og Metzler MEjeghuskerikke foran ..
den kører da, og den står også fint fast...

Det bliver så nok et komplet sæt BT45 næste skift.

// Hans
--
Support the Demo Scene: http://se2k.dk
Scene Event 2003 - Dude you're getting a demo

Fra : Richard

Dato : 19-06-03 16:06

Hans Joergensen wrote:
> Heh, jeg kører på BT45 bag, og Metzler MEjeghuskerikke foran ..
> den kører da, og den står også fint fast...

Ja, det bageste er jo nok det blødeste af de to (gætter på ME33 foran),
så bare du ikke løfter forhjulet for kraftigt ud af svingene...

> Det bliver så nok et komplet sæt BT45 næste skift.

Helt sikkert en god idé

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-06-03 12:41

Richard wrote:
> Ja, det bageste er jo nok det blødeste af de to (gætter på ME33 foran),
> så bare du ikke løfter forhjulet for kraftigt ud af svingene...

Det virker nu meget fornuftigt.. den er ikke så slem til at steppe
med forhjulet når man går lidt til den, til gengæld er den holdt op
med at powerslide med røven ud af svingene

> Helt sikkert en god idé

Jah.. jeg er desværre så flad for tiden at jeg ikke kunne ofre på et
komplet sæt.. (tænk ikke engang at kunne bruge 400kr på et fordæk,
belastende

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Hekto

Dato : 19-06-03 14:07

In article <3EF0C10F.50208@mail.dk>, richardpunktumpade@mail.dk
says...
> [...]
> LC's nummer var oppe og vende i en tråd om ophuggere forleden, ellers
> findes de i de gule - deres side på subnet er vist nede for tiden.

LC:
TLF: 56711323
FAX: 56711444

Men det er da oplevelsen værd at tage forbi og få et kig på hylderne!
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Richard

Dato : 19-06-03 16:07

Hekto wrote:

> LC:
> TLF: 56711323
> FAX: 56711444
>
> Men det er da oplevelsen værd at tage forbi og få et kig på hylderne!

Absolut, kan anbefales!

Fra : wheeler

Dato : 18-06-03 19:19

> [...]

> 10-14 dage af modtage dækkene fra bestillingen gik af sted. Dækkene er
> produceret uge 13 i 2003, så det er ikke et gammelt dæk lager de skal

[KLIP]
Hmm...hvorfor er der ikke sæt-kombinationen 110/80 og 140/80 ;-(
--
Wheeler
VFR 750 F