/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Mmmmmm - CBR600F2 som ny :-)
Fra : Jesper Lillesoe


Dato : 18-06-03 08:17

Hej!

Ville lige dele min begejstring omkring min oldsag af en CBR600F2

Inden for den sidste måned har jeg fået to nye dæk (Pilot Sport), nye
skiver og kloder foran, nyt kædekit, ny bremsevædske, justeret
ventiler og karbs (48kkm eftersyn), nyt luftfilter og så lige et
enkelt kædehjulsleje som havde det skidt. Det er sgu som at få en ny
MC! har fået noget lavet hos BilleMC i Skanderborg og det sidste i går
hos ProBike i Lystrup. Her fik jeg den også målt:

http://www.veloce.dk/mc/images/cbr600-rullefelt.jpg

Omkring en 90hk på baghjulet er vel meget godt? Og kurven synes jeg da
ser fin ud? Hvad siger I?

Det eneste der er tilbage er lidt raslen fra en knastkæde når modellen
er kold, men Bent fra ProBike mente ikke man skulle gøre noget ved
den.

--
Jesper - med "ny" CBR600F2
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=33

 
 
Jens Jacob Bager Jen~ (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 18-06-03 09:11

> Ville lige dele min begejstring omkring min oldsag af en CBR600F2
> http://www.veloce.dk/mc/images/cbr600-rullefelt.jpg
> Omkring en 90hk på baghjulet er vel meget godt? Og kurven synes jeg da
> ser fin ud? Hvad siger I?

Hej Jesper

48.000km. Så er den jo kun lige over tilkøringsperioden. Min har gået
103.000km, og går stadig væk rigtig godt. Jeg har lagt min udskrift fra den
rullebænksmåling jeg fik taget sidste år i marts ud i dk.binaer.motor.
Indlægget hedder CBR 600 F2 rullefelt test.
Kurven ligner min til forveksling, så jeg tror ikke du kan forvente den skal
gå anderledes. Nu mangler du kun at fixe dine affjedringsenheder, så føles
den endnu bedre.

--
Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)



Jesper Lillesoe (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Lillesoe


Dato : 18-06-03 10:43

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> writes:
> 48.000km. Så er den jo kun lige over tilkøringsperioden. Min har gået

Ja man må jo leve med det tager 50kkm at køre den til

> 103.000km, og går stadig væk rigtig godt. Jeg har lagt min udskrift fra den
> rullebænksmåling jeg fik taget sidste år i marts ud i dk.binaer.motor.
> Indlægget hedder CBR 600 F2 rullefelt test.
> Kurven ligner min til forveksling, så jeg tror ikke du kan forvente den skal

Ja - det må man sige! De ligner da vist hinanden! Jeg har ikke
KN-filter, men har et Micron råbe-rør på

> gå anderledes. Nu mangler du kun at fixe dine affjedringsenheder, så føles
> den endnu bedre.

Du har ret. Jeg søgte lige, og du har engang kommenteret bla. da jeg
fik CerBeRen:

http://makeashorterlink.com/?N1B5127F4

Det må jeg lige kigge på. Men der går nok et års tid, inden det kan
blive aktuelt - økonomien, du ved

--
Jesper

TheHobbit (18-06-2003)
Kommentar
Fra : TheHobbit


Dato : 18-06-03 10:57

Vil det sige at man roligt kan købe en CBR der har gået omkring 40.000 km
uden at bekymre sig om at motoren er på vej "ud"??
Jeg synes mange der står til salg har gået lige deromkring - er det et
tilfælde eller har det nogen sammenhæng med slitage/eftersyn el. lignene?

Jeg har overvejet en F4 (som er fra 1999+ - passer det ik'?)

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297

- We who are about to die salute you -



"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
news:%7VHa.36$dZ3.11@news.get2net.dk...
> > Ville lige dele min begejstring omkring min oldsag af en CBR600F2
> > http://www.veloce.dk/mc/images/cbr600-rullefelt.jpg
> > Omkring en 90hk på baghjulet er vel meget godt? Og kurven synes jeg da
> > ser fin ud? Hvad siger I?
>
> Hej Jesper
>
> 48.000km. Så er den jo kun lige over tilkøringsperioden. Min har gået
> 103.000km, og går stadig væk rigtig godt. Jeg har lagt min udskrift fra
den
> rullebænksmåling jeg fik taget sidste år i marts ud i dk.binaer.motor.
> Indlægget hedder CBR 600 F2 rullefelt test.
> Kurven ligner min til forveksling, så jeg tror ikke du kan forvente den
skal
> gå anderledes. Nu mangler du kun at fixe dine affjedringsenheder, så føles
> den endnu bedre.
>
> --
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
>
>



Henrik Steen Larsen (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Steen Larsen


Dato : 18-06-03 11:08

> Vil det sige at man roligt kan købe en CBR der har gået omkring 40.000 km
> uden at bekymre sig om at motoren er på vej "ud"??
> Jeg synes mange der står til salg har gået lige deromkring - er det et
> tilfælde eller har det nogen sammenhæng med slitage/eftersyn el. lignene?
>
> Jeg har overvejet en F4 (som er fra 1999+ - passer det ik'?)

Det bør IKKE afskrække dig



Henrik Nielsen - Rap~ (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 18-06-03 11:19

40000 er ingenting. Det er en vandkølet og meget stærk motor. Har hørt om
flere der har gået over 100kkm uden probs. Det siges at de kan køre
150-200kkm før nogle måske bliver lidt trætte.

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Hans Joergensen (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 18-06-03 17:08

TheHobbit wrote:
> Vil det sige at man roligt kan købe en CBR der har gået omkring 40.000 km
> uden at bekymre sig om at motoren er på vej "ud"??
> Jeg synes mange der står til salg har gået lige deromkring - er det et
> tilfælde eller har det nogen sammenhæng med slitage/eftersyn el. lignene?

Det burde man dælme kunne, hvis man kan købe en RD der har gået
60.000 km og kører fint ... (ok, den har nok været åbnet en gang
eller 3)

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Jens Jacob Bager Jen~ (19-06-2003)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 19-06-03 06:57

> Vil det sige at man roligt kan købe en CBR der har gået omkring 40.000 km
> uden at bekymre sig om at motoren er på vej "ud"??
> Jeg synes mange der står til salg har gået lige deromkring - er det et
> tilfælde eller har det nogen sammenhæng med slitage/eftersyn el. lignene?
>
> Jeg har overvejet en F4 (som er fra 1999+ - passer det ik'?)
>

Hej Stephan

Motoren i en CBR er ret slidstærk, og 40.000km med korrekt service burde
ikke være noget problem overhovedet. Der er mange andre slid dele der kan
være dårlige , men det er en anden sag. Affjedringen, trænger sikkert til en
fornyelse. En god "build to spec" bagdæmper koster 3200kr. Et sæt
forgaffelfjedre koster 800kr. Glideringene i forgaflen kan begynde at vise
tegn på slid. De koster 400kr for alle 4. Batteri og laderegulator kan være
færdige, kronrørslejer er nok gået eller på vej ud. Det lyder måske at
meget, men det er ikke slemt. Motoren kører og kører, selv om det er en
hårdt pumpet 600cc der kan tage 13.500 rpm.

F4 kom rigtig nok i 1999

Det er almindelig høflighed her i gruppen at svare under det man citerer og
skære så meget som mulig væk af det oprindelige indlæg, uden at meningen
forsvinder. Grunden til dette er at man ikke behøver at læse hele strengen
for at kunne følge med i en tråd, men at man via et enkelt indlæg kan få en
forståelse for hvad det handler om. Der er mange der stadig har modems, og
derfor er det er fordel at "spare" på pladsen ved at skære unødig tekst væk.

--
Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)



Armand (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 18-06-03 13:12


Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en
news:%7VHa.36$dZ3.11@news.get2net.dk...
> >
> Jeg har lagt min udskrift fra den rullebænksmåling jeg fik taget sidste år
i marts ud
> i dk.binaer.motor

Efter et kort kig og en simpel vurdering af momentforløbet igennem
"diagonal-metoden" ses det at den beherskede udfladning i effektkurven
svarer til et regulært hul i momentkurven i samme omdrejningsområde .
Nu er jeg jo nærmest modstander af drejningsmoment, så mig generer det ikke;
men jeg vil formode at den faktisk går rigtigt godt i området imellem 80 og
100 (=> på vej "ned i moment-hullet"!) :-/
Men det er måske ikke et område du kender noget til?

-- Armand



Jens Jacob Bager Jen~ (19-06-2003)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 19-06-03 06:42

> > Jeg har lagt min udskrift fra den rullebænksmåling jeg fik taget sidste
år
> > i marts ud i dk.binaer.motor
>
> Efter et kort kig og en simpel vurdering af momentforløbet igennem
> "diagonal-metoden" ses det at den beherskede udfladning i effektkurven
> svarer til et regulært hul i momentkurven i samme omdrejningsområde .

Hej Armand

Jeg har altid troet det var en tilfældig streg der kom når man lige skulle
"starte målingen", men det kan da godt være at der er et moment hul her. Jeg
har aldrig bemærket det under kørsel. Det bekymrer mig heldigvis ikke.

--
Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)



Jens Jacob Bager Jen~ (19-06-2003)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 19-06-03 06:44

> Jeg har aldrig bemærket det under kørsel.

D.v.s. Jeg gearer næsten altid 2-3 gear ned når jeg skal overhale, eller
holder gryden i kog under sjov kørsel.

--
Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)



Armand (29-06-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 29-06-03 23:13


Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en
news:43cIa.4$Ho6.3@news.get2net.dk...
> > > Jeg har lagt min udskrift fra den rullebænksmåling jeg fik taget
sidste
> år
> > > i marts ud i dk.binaer.motor
> >
> > Efter et kort kig og en simpel vurdering af momentforløbet igennem
> > "diagonal-metoden" ses det at den beherskede udfladning i effektkurven
> > svarer til et regulært hul i momentkurven i samme omdrejningsområde .
>
> Jeg har altid troet det var en tilfældig streg der kom når man lige skulle
> "starte målingen", men det kan da godt være at der er et moment hul her.

Det er den svage bugtning der kommer på effektkurven ved (var det?) 3-4.000
rpm at jeg taler om - og det er ikke hullet (á svagere moment) at jeg
revser!
Ingen motorcykler over 500kubik mangler moment, så selv et solidt hul vil
ikke kunne mærkes på trækket. Derimod er det den virkning der opstår når
omdrejningstallet falder og man derfor bevæger sig "baglæns" op af
momenthullet, hvorved at man får stigende moment med faldende fart => en art
selv-understøttende drejningsmoment der i vid udstrækning sparer en for at
"efterfylde" med gashåndtaget ved forekommende bakker mm.

> .......Jeg har aldrig bemærket det under kørsel. Det bekymrer mig
> heldigvis ikke.

Du skulle heller ikke bekymre dig derom, men det kunne være sjovt hvis du
havde opdaget at trækket var nærmest selvforstærkende ved farten svarende
til :-/
Men som skrevet: Det er måske nok under det område du bevæger dig i til
dagligt

--
Armand.





Armand (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 18-06-03 12:37


Jesper Lillesoe <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en
news:m2llvzua66.fsf@FJERNveloce.dk...
>
> ...(48kkm eftersyn)....og så lige et enkelt kædehjulsleje som havde det
skidt.

Hvis det er dig der har kørt størstedelen/de seneste km's, skulle du nok
lige overveje din kædeopspænding en ekstra gang!
Med mindre at du (mis)bruger en højttryks-renser til mc-vask, er en for
stram
kæde dét der knalder kædehjuls-lejerne!!

På DMC's hjemmeside er der under FAQ'en en grundig beskrivelse af hvorledes
man vurderer sin kædes aktuelle opspænding - Følg den og juster om
nødvendigt ind derefter!

--
Armand-





Jesper Lillesoe (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Lillesoe


Dato : 18-06-03 14:39

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:
> Jesper Lillesoe <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en
> news:m2llvzua66.fsf@FJERNveloce.dk...
> >
> > ...(48kkm eftersyn)....og så lige et enkelt kædehjulsleje som havde det
> skidt.
>
> Hvis det er dig der har kørt størstedelen/de seneste km's, skulle du nok
> lige overveje din kædeopspænding en ekstra gang!

Det overvejer jeg hver gang Jeg har kørt 15kkm på den. (de sidste
) Den gamle kædes alder kender jeg ikke! Men den var faktisk ret
jænt slidt, og først til sidst kom der genstridige led... Det kunne
til gengæld høres, og mærkes i fodhvilerne!

> Med mindre at du (mis)bruger en højttryks-renser til mc-vask, er en for
> stram
> kæde dét der knalder kædehjuls-lejerne!!

Er klar over den problemstilling. Hvis man læser DFM jævnligt så
skulle man gerne blive ekspert på området - det er jo oppe at vende et
par gange om måneden

Ingen højttryksrenser til mig. Det holder jeg mig fra. Hellere lidt
sæbe og noget knofedt. Og WD40 til fælgene. Plexus til det
gennemsigtige plast...

> På DMC's hjemmeside er der under FAQ'en en grundig beskrivelse af hvorledes
> man vurderer sin kædes aktuelle opspænding - Følg den og juster om
> nødvendigt ind derefter!

Jepper! Synes nu jeg har været påpasselig, men det kan selvfølgelig
være den er smuttet en enkelt gang. Men jeg synes man kan høre/mærke
at den er for stram!

Faktisk er det først her til sidst at det har været nødvendigt at
stramme - dvs. de sidste 2kkm ca.

--
Jesper
Der glæder sig til efter arbejde - så skal CBRen nydes på klubtur

Armand (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 18-06-03 21:22


Jesper Lillesoe <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en
news:m23ci7wlmc.fsf@FJERNveloce.dk...
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:
> > Jesper Lillesoe <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en
> > news:m2llvzua66.fsf@FJERNveloce.dk...
> > >
> > > ...(48kkm eftersyn)....og så lige et enkelt kædehjulsleje som havde
det
> > > skidt.
> >
> > Hvis det er dig der har kørt størstedelen/de seneste km's, skulle du nok
> > lige overveje din kædeopspænding en ekstra gang!
>
> Det overvejer jeg hver gang Jeg har kørt 15kkm på den.
> Den gamle kædes alder kender jeg ikke! Men den var faktisk ret
> jænt slidt, og først til sidst kom der genstridige led... Det kunne
> til gengæld høres, og mærkes i fodhvilerne!

> Synes nu jeg har været påpasselig, men det kan selvfølgelig
> være den er smuttet en enkelt gang. Men jeg synes man kan høre/mærke
> at den er for stram!
> Faktisk er det først her til sidst at det har været nødvendigt at
> stramme - dvs. de sidste 2kkm ca.

OK!
Fingerspitzengefühl, er ikke at fornægte omkring sådant!!
Selvom du mener at du ikke strammer kæde førend at den mod enden pludseligt
får behov for det, så fordrer bagdæks-skifte li'godt at kæden bliver
justeret efter hjulets genmontage, så dér ligger der en fejl-mulighed!!

--
Armand.





Hans Georg Arndt (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Georg Arndt


Dato : 18-06-03 21:24

Hej Jesper
du skriver du har fået 2 nye dæk på på en måned ( bagdæk)

Hvis du lægger den lidt ned i svingene vil du også bruge siderne af dækkene,
jeg så de var slidt helt flade så din Honda kunne stå uden støtteben :)

--
Venlig hilsen

Hans Georg Arndt

hg-arndt@optometrist.dk
"Jesper Lillesoe" <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en meddelelse
news:m2llvzua66.fsf@FJERNveloce.dk...
> Hej!
>
> Ville lige dele min begejstring omkring min oldsag af en CBR600F2
>
> Inden for den sidste måned har jeg fået to nye dæk (Pilot Sport), nye
> skiver og kloder foran, nyt kædekit, ny bremsevædske, justeret
> ventiler og karbs (48kkm eftersyn), nyt luftfilter og så lige et
> enkelt kædehjulsleje som havde det skidt. Det er sgu som at få en ny
> MC! har fået noget lavet hos BilleMC i Skanderborg og det sidste i går
> hos ProBike i Lystrup. Her fik jeg den også målt:
>
> http://www.veloce.dk/mc/images/cbr600-rullefelt.jpg
>
> Omkring en 90hk på baghjulet er vel meget godt? Og kurven synes jeg da
> ser fin ud? Hvad siger I?
>
> Det eneste der er tilbage er lidt raslen fra en knastkæde når modellen
> er kold, men Bent fra ProBike mente ikke man skulle gøre noget ved
> den.
>
> --
> Jesper - med "ny" CBR600F2
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=33



Jesper Lillesoe (19-06-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Lillesoe


Dato : 19-06-03 09:26

"Hans Georg Arndt" <nytsyn@optometrist.dk> writes:
> du skriver du har fået 2 nye dæk på på en måned ( bagdæk)
>
> Hvis du lægger den lidt ned i svingene vil du også bruge siderne af dækkene,
> jeg så de var slidt helt flade så din Honda kunne stå uden støtteben :)

Det forstår jeg ikke Hans Georg. Jeg gør jo altid som dig - du er jo
mit forbillede... Kan du ikke vise mig hvordan man gør... Hvor
langt skal man op på siderne? Er det godt nok hvis man slidder lidt på
der hvor der står Pilot Sport?

På den anden side, så trækker sådan en Honda jo for vildt - det ved du
jo selv. Dækket bliver raspet af, hvis man ikke lige passer på

--
Jesper

Peter Jakobsen (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Peter Jakobsen


Dato : 18-06-03 21:48


"Jesper Lillesoe" <jesper@FJERNveloce.dk> wrote in message
news:m2llvzua66.fsf@FJERNveloce.dk...
> Hej!
>
> Ville lige dele min begejstring omkring min oldsag af en CBR600F2
>
> Inden for den sidste måned har jeg fået to nye dæk (Pilot Sport), nye
> skiver og kloder foran, nyt kædekit, ny bremsevædske, justeret
> ventiler og karbs (48kkm eftersyn), nyt luftfilter og så lige et
> enkelt kædehjulsleje som havde det skidt. Det er sgu som at få en ny
> MC! har fået noget lavet hos BilleMC i Skanderborg og det sidste i går
> hos ProBike i Lystrup. Her fik jeg den også målt:
>
> http://www.veloce.dk/mc/images/cbr600-rullefelt.jpg
>
> Omkring en 90hk på baghjulet er vel meget godt? Og kurven synes jeg da
> ser fin ud? Hvad siger I?
>
> Det eneste der er tilbage er lidt raslen fra en knastkæde når modellen
> er kold, men Bent fra ProBike mente ikke man skulle gøre noget ved
> den.
>
jamen stort tillykke med det... Nu mangler du jo bare at lære at køre på
den, men du er jo heller ikke så gammel endnu, og den kan jo være svær nok
at styre, når man konstant er grønlænder-stiv ))

Har du spurgt min bror om hvordan hans cykel har det ??? Det skal du heller
ikke, tro mig *g*
En advarsel til alle, en ZX-10 kan IKKE holde til at skifte gear... (håber
ikke du læser dette, bror *g*)
--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !



Per Emborg (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Per Emborg


Dato : 18-06-03 21:51



> jamen stort tillykke med det... Nu mangler du jo bare at lære at køre på
> den, men du er jo heller ikke så gammel endnu, og den kan jo være svær nok
> at styre, når man konstant er grønlænder-stiv ))
>
> Har du spurgt min bror om hvordan hans cykel har det ??? Det skal du
heller
> ikke, tro mig *g*
> En advarsel til alle, en ZX-10 kan IKKE holde til at skifte gear... (håber
> ikke du læser dette, bror *g*)
> --
> M V H
>
> Peter Jakobsen
> YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> Join S.E.T.I@HOME today !
>
Og en Cat kan ikke holde til at blive poleret med korn 24 og så linnolie


Per Emborg



Peter Jakobsen (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Peter Jakobsen


Dato : 18-06-03 22:13


"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
news:bcqjce$6vh$1@sunsite.dk...
>
>
> > jamen stort tillykke med det... Nu mangler du jo bare at lære at køre på
> > den, men du er jo heller ikke så gammel endnu, og den kan jo være svær
nok
> > at styre, når man konstant er grønlænder-stiv ))
> >
> > Har du spurgt min bror om hvordan hans cykel har det ??? Det skal du
> heller
> > ikke, tro mig *g*
> > En advarsel til alle, en ZX-10 kan IKKE holde til at skifte gear...
(håber
> > ikke du læser dette, bror *g*)
> > --
> > M V H
> >
> > Peter Jakobsen
> > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> > Join S.E.T.I@HOME today !
> >
> Og en Cat kan ikke holde til at blive poleret med korn 24 og så linnolie
>
>
> Per Emborg
>
ja ja dit gamle hoved *g* . Det er en ace, og det var korn 2000 Men
knofedt gør underværker, 6 timer, så var den som ny *lol*

Var det ikke dig jeg så med over 200 igennem Skanderborg by på din X11, i
dag ved 4-tiden ??? Du kører altså som en sindsyg på den cykel, det er DYBT
uforsvarligt !!!!
--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !



ZX-10 (18-06-2003)
Kommentar
Fra : ZX-10


Dato : 18-06-03 22:29

Kan det ikke være da 1 X-11, er droslet til 150......

Fra den tidligere ejer af 1 velkørende ZX-10......(((((((((((
Peter Jakobsen <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ef0d599$0$15302$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
>
> "Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
> news:bcqjce$6vh$1@sunsite.dk...
> >
> >
> > > jamen stort tillykke med det... Nu mangler du jo bare at lære at køre

> > > den, men du er jo heller ikke så gammel endnu, og den kan jo være svær
> nok
> > > at styre, når man konstant er grønlænder-stiv ))
> > >
> > > Har du spurgt min bror om hvordan hans cykel har det ??? Det skal du
> > heller
> > > ikke, tro mig *g*
> > > En advarsel til alle, en ZX-10 kan IKKE holde til at skifte gear...
> (håber
> > > ikke du læser dette, bror *g*)
> > > --
> > > M V H
> > >
> > > Peter Jakobsen
> > > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> > > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> > > Join S.E.T.I@HOME today !
> > >
> > Og en Cat kan ikke holde til at blive poleret med korn 24 og så linnolie
> >
> >
> > Per Emborg
> >
> ja ja dit gamle hoved *g* . Det er en ace, og det var korn 2000 Men
> knofedt gør underværker, 6 timer, så var den som ny *lol*
>
> Var det ikke dig jeg så med over 200 igennem Skanderborg by på din X11, i
> dag ved 4-tiden ??? Du kører altså som en sindsyg på den cykel, det er
DYBT
> uforsvarligt !!!!
> --
> M V H
>
> Peter Jakobsen
> YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> Join S.E.T.I@HOME today !
>
>





Per Emborg (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Per Emborg


Dato : 18-06-03 22:41



> > > > --
>> > > Per Emborg
> > >
> > ja ja dit gamle hoved *g* . Det er en ace, og det var korn 2000 Men
> > knofedt gør underværker, 6 timer, så var den som ny *lol*
> >
> > Var det ikke dig jeg så med over 200 igennem Skanderborg by på din X11,
i
> > dag ved 4-tiden ??? Du kører altså som en sindsyg på den cykel, det er
> DYBT
> > uforsvarligt !!!!
> > --
> > M V H
> >
> > Peter Jakobsen
> > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> > Join S.E.T.I@HOME today !
> >

Nu er vi vist OT :)

Det var sku mig og det kan den godt ned af bakke

Men 200 igennem Skanderborg der er fyldt med chikaner :))

Tak for tilliden :)

Og så lige PS der er sku nogen der arbejder til Kl 17.30

Og var det ikke dig der var oppe og hente mad 7 gange jeg skriver SYV gange
i lørdags :) til træffet



ZX-10 (18-06-2003)
Kommentar
Fra : ZX-10


Dato : 18-06-03 22:45

LOL
Per Emborg <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bcqmbg$rlv$1@sunsite.dk...
>
>
> > > > > --
> >> > > Per Emborg
> > > >
> > > ja ja dit gamle hoved *g* . Det er en ace, og det var korn 2000
Men
> > > knofedt gør underværker, 6 timer, så var den som ny *lol*
> > >
> > > Var det ikke dig jeg så med over 200 igennem Skanderborg by på din
X11,
> i
> > > dag ved 4-tiden ??? Du kører altså som en sindsyg på den cykel, det er
> > DYBT
> > > uforsvarligt !!!!
> > > --
> > > M V H
> > >
> > > Peter Jakobsen
> > > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> > > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> > > Join S.E.T.I@HOME today !
> > >
>
> Nu er vi vist OT :)
>
> Det var sku mig og det kan den godt ned af bakke
>
> Men 200 igennem Skanderborg der er fyldt med chikaner :))
>
> Tak for tilliden :)
>
> Og så lige PS der er sku nogen der arbejder til Kl 17.30
>
> Og var det ikke dig der var oppe og hente mad 7 gange jeg skriver SYV
gange
> i lørdags :) til træffet
>
>



Per Emborg (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Per Emborg


Dato : 18-06-03 22:53


> > >
>
> Nu er vi vist OT :)
>
> Det var sku mig og det kan den godt ned af bakke
>
> Men 200 igennem Skanderborg der er fyldt med chikaner :))
>
> Tak for tilliden :)
>
> Og så lige PS der er sku nogen der arbejder til Kl 17.30
>
> Og var det ikke dig der var oppe og hente mad 7 gange jeg skriver SYV
gange
> i lørdags :) til træffet
>
Men det er rigtigt, jeg elsker at køre stærkt inde i byen, især når der er
mange mennesker, jeg bliver så liderlig af det... Og man føler sig som en
rigtig mand bagefter... God jul fra Per...



Per Emborg (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Per Emborg


Dato : 18-06-03 23:00


Nu er der vist en der tager HÆVN

Egenskaber siger

pjakob-sletdette-@teliamail.dk



Per Emborg som ikke lige er i humøret til grin her i aften Sanne er lige
væltet for en time siden på sin ZX9R
x112kvik4u@dotcomprik.dk
Denne mail er testet af Norton Antivirus
"Per Emborg" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
news:3ef0df26$0$12990$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
>



Peter Jakobsen (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Peter Jakobsen


Dato : 18-06-03 23:09


"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
news:bcqner$6tc$1@sunsite.dk...
>
> Nu er der vist en der tager HÆVN
>
> Egenskaber siger
>
> pjakob-sletdette-@teliamail.dk
>
>
>
> Per Emborg som ikke lige er i humøret til grin her i aften Sanne er lige
> væltet for en time siden på sin ZX9R
> x112kvik4u@dotcomprik.dk
> Denne mail er testet af Norton Antivirus
> "Per Emborg" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3ef0df26$0$12990$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> >
>
Vi har kun det skæg vi selv laver, ikke Per . Er der sket noget med
zx-9'eren og Susanne ???


--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !



Per Emborg (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Per Emborg


Dato : 18-06-03 23:14



--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
Denne mail er testet af Norton Antivirus
"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
news:3ef0e2ca$0$12993$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
>
> "Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
> news:bcqner$6tc$1@sunsite.dk...
> >
> > Nu er der vist en der tager HÆVN
> >
> > Egenskaber siger
> >
> > pjakob-sletdette-@teliamail.dk
> >
> >
> >
> > Per Emborg som ikke lige er i humøret til grin her i aften Sanne er
lige
> > væltet for en time siden på sin ZX9R
> > x112kvik4u@dotcomprik.dk
> > Denne mail er testet af Norton Antivirus
> > "Per Emborg" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3ef0df26$0$12990$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> > >
> >
> Vi har kun det skæg vi selv laver, ikke Per . Er der sket noget med
> zx-9'eren og Susanne ???
>
> --
> M V H
>
> Peter Jakobsen
> YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> Join S.E.T.I@HOME today !
>
Lidt ondt hist og her skulder hofter knæ

Og Kawaen siger de kloge 45 k

Og så lige en ny Hjelm og dragt

Og jeg havde truet med at tage den til Assens på torsdag , utroligt hvad de
kvinder finder på af undskyldninger



Hans Georg Arndt (18-06-2003)
Kommentar
Fra : Hans Georg Arndt


Dato : 18-06-03 23:41

Ja Per
det var en skam du ikke kan kører på den
nu skal vi til at vente på dig på turen til Assen

--
Venlig hilsen

Hans Georg Arndt

hg-arndt@optometrist.dk
"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
news:bcqo8c$dh5$1@sunsite.dk...
>
>
> --
> Per Emborg
> x112kvik4u@dotcomprik.dk
> Denne mail er testet af Norton Antivirus
> "Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3ef0e2ca$0$12993$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> >
> > "Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
> > news:bcqner$6tc$1@sunsite.dk...
> > >
> > > Nu er der vist en der tager HÆVN
> > >
> > > Egenskaber siger
> > >
> > > pjakob-sletdette-@teliamail.dk
> > >
> > >
> > >
> > > Per Emborg som ikke lige er i humøret til grin her i aften Sanne er
> lige
> > > væltet for en time siden på sin ZX9R
> > > x112kvik4u@dotcomprik.dk
> > > Denne mail er testet af Norton Antivirus
> > > "Per Emborg" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:3ef0df26$0$12990$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> > > >
> > >
> > Vi har kun det skæg vi selv laver, ikke Per . Er der sket noget med
> > zx-9'eren og Susanne ???
> >
> > --
> > M V H
> >
> > Peter Jakobsen
> > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
> > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
> > Join S.E.T.I@HOME today !
> >
> Lidt ondt hist og her skulder hofter knæ
>
> Og Kawaen siger de kloge 45 k
>
> Og så lige en ny Hjelm og dragt
>
> Og jeg havde truet med at tage den til Assens på torsdag , utroligt hvad
de
> kvinder finder på af undskyldninger
>
>



Jesper Lillesoe (19-06-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Lillesoe


Dato : 19-06-03 09:31

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> writes:
> jamen stort tillykke med det... Nu mangler du jo bare at lære at køre på
> den, men du er jo heller ikke så gammel endnu, og den kan jo være svær nok
> at styre, når man konstant er grønlænder-stiv ))

Tak tak Heldigvis kan jeg ikke finde ud af at starte CerBeRen når
jeg er "nord for Island". Det tror jeg heller ikke jeg vil lære...

> Har du spurgt min bror om hvordan hans cykel har det ??? Det skal du heller
> ikke, tro mig *g*
> En advarsel til alle, en ZX-10 kan IKKE holde til at skifte gear... (håber
> ikke du læser dette, bror *g*)

Har ikke haft chancen... Helt sikkert noget skod. Men der kan man jo
se hvad der sker når man ved hvordan man skal starte modellen, og man
er "på vej til Grønland"...

PS. Hvor er du ond!

--
Jesper

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408622
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste