Cocktailpølser i svøb stegt i ovn?
Fra : Lisa Terpe Woods

Dato : 18-06-03 08:14

Hej NG!

Jeg skal stege mange cocktailpølser i baconsvøb til en skovtur. Jeg ved, at
nogle steger dem i ovn, og det ville da være dejligt nemt. Men hvor lang tid
skal de have og hvor varmt??

Håber nogle af jer ved, hvordan man gør.....

Mange hilsner
Lisa

Fra : Thomas

Dato : 19-06-03 08:17

> [...]
> skal de have og hvor varmt??
>
> Håber nogle af jer ved, hvordan man gør.....

Hvis du absolut vil lave sådan noget underlødig kost, så kan jeg
selvfølgelig ikke forhindre dig i det, men det lyder godt nok
ulækkert.

Kunne du ikke tage lidt friske grønne asparges og omvikle med bacon i
stedet for?

En sådan snack ville jeg sætte i ovnen på 200 grader i 12-15 minutter.

VH

Thomas

Fra : Lisa Terpe Woods

Dato : 19-06-03 11:13

> Hvis du absolut vil lave sådan noget underlødig kost, så kan jeg
> selvfølgelig ikke forhindre dig i det, men det lyder godt nok
> ulækkert.
Må jeg blive fri for dine fordømmelser....! Du aner da ikke, hvad der er
meningen med de pølser. Faktisk skal de på spyd, når de er stegt sammen med
tomater, agurker, gulerødder mv. Ikke at det er besværet værd at bekrive det
for dig.

> Kunne du ikke tage lidt friske grønne asparges og omvikle med bacon i
> stedet for?
Jo, det er jeg sikker på at børnene vil være helt vilde med....!

Fra : Thomas

Dato : 19-06-03 19:02

"Lisa Terpe Woods" <terpe@fdfmosede.dk> wrote in message news:<3ef18d1b$0$83044$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
> tomater, agurker, gulerødder mv. Ikke at det er besværet værd at bekrive det

Sikken et temperament du har. Dit køkkenkendskab kan til gengæld ikke
være stort, når du har behov for at spørge, hvor længe dine pølser i
svøb skal i ovnen.

VH

Thomas

Fra : Lisa Terpe Woods

Dato : 20-06-03 06:36

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Sikken et temperament du har. Dit køkkenkendskab kan til gengæld ikke
> være stort, når du har behov for at spørge, hvor længe dine pølser i

Du ku' da ikke gi' et svar.....!

Fra : Thomas

Dato : 20-06-03 19:11

> Du ku' da ikke gi' et svar.....!

Kan du slet ikke læse heller?

"200 grader i 12-15 minutter"

VH

Thomas

Fra : Lisa Terpe Woods

Dato : 21-06-03 18:38

> Kan du slet ikke læse heller?
>
> "200 grader i 12-15 minutter"

Jeg stopper her.... men 12-15 minutter kunne altså langt fra gøre det for
pølser i svøb!

Kan du have en fortsat god weekend!
Lisa

Fra : Thomas

Dato : 26-06-03 12:58

> Jeg stopper her.... men 12-15 minutter kunne altså langt fra gøre det for
> pølser i svøb!

De skulle vel bare steges? De skulle vel ikke kremeres?

VH

Thomas