Powerpoint på bærbar + projektor ?
Fra : .Kody

Dato : 18-06-03 08:01

Hejsa

Jeg håber i kan hjælpe med et lille problem.

Jeg søger følgende i powerpoint:

1) diasoversigt er på bærbar.
2) når jeg vælger et dias kommer der i full screen på projektoren (og ikke
andet)

Med andre ord, så ønsker jeg ikke at alle kan se mit skrivebord mm, mens jeg
fumler
med at få startet et show op. Og at jeg frit kan springe rundt mellem de
forskellige dias.

på forhånd tak

..Kody

Fra : Morten Bøgeholm Niel~

Dato : 18-06-03 08:37

Vent med at enable din VGA-Out til du er klar. Det må da løse prob.?
På min bærbare er det f.eks. Fn+F10

Mvh Morten

Fra : Jan Kronsell

Dato : 18-06-03 21:00

> jeg

Hvis din HW støtter to skærme, kan du gøre det! Søg i hjælpen efter Indstil
diasshow bærbar computer.

Jan