Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung SyncMaster 957p + BNC
Fra : Lasse

Dato : 17-06-03 23:33

Hejsa!

Jeg har lige indkøbt et BNC kabel til min skærm, i håb om at opnå en bedre
kvalitet. Men.... når jeg monterer kablet ( HD15p->5xBNC), så sker der
intet! Monitoren modtager ikke noget signal via kablet.

Jeg har afprøvet kablet på 2 forskellige computere, samt byttet rundt på de
2 kabler der er der hedder V og H/V (sort og hvid), men det hjælper intet!
Jeg har prøvet med 2 computere på samme tid. Den ene på standard VGA kablet,
og den anden via BNC. Jeg kan sagtens se output fra VGA computeren, men
hvis jeg forsøger at skifte over til BNC via menuen, så får jeg 2 sekunders
sort skærm, hvorefter jeg havner tilbage på VGA computeren!

Kablet er helt nyt og er af mærket Sandberg.

Nogen der har nogle forslag ??

/Lasse

Fra : Lasse

Dato : 18-06-03 20:17

Jeg har nu fået målt kablet igennem, og det ser ud som om, at 3 ud af 5 BNC
kabler ikke virker!

Var der nogen der sagde RMA ???

/Lasse