Billig olie til benzinen
Fra : Mikkel Lund

Dato : 17-06-03 21:04

Hej

Hvor finder jeg noget billigt olie til at blande i kærestens puch maxi k?
Kan det til plæneklippere bruges?

Hilsen Mikkel

Fra : Lars Hansen

Dato : 17-06-03 21:25

Hos din nærmeste købmand/ brugs skal bare være 2 takts olie !!!

Lars

Fra : Hekto

Dato : 17-06-03 21:39

In article <bcns9o$q9j$1@sunsite.dk>, Mikkel Lund says...
> Hvor finder jeg noget billigt olie til at blande i kærestens puch maxi k?
> Kan det til plæneklippere bruges?

no way!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 18-06-03 09:13

Hekto wrote:
> In article <bcns9o$q9j$1@sunsite.dk>, Mikkel Lund says...
>>
> no way!

Findes der 2-takts plæneklippere... jeg har ikke set en, har du?

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 18-06-03 19:55

"Brian Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der 2-takts plæneklippere... jeg har ikke set en, har du?

Jo de findes skam, men sjældent i alm. husholdninger.
Så jo, jeg har set en

Michael

Fra : Hekto

Dato : 18-06-03 20:41

In article <3ef01ec9$0$15382$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, Brian
Axelgaard says...
> Findes der 2-takts plæneklippere... jeg har ikke set en, har du?

Flymo?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-06-03 07:05

Hekto wrote:
> Flymo?

Ja, og Honda har sikkert lavet nogle, med samme motor som på deres
2takts fræsere.. (de trækker iøvrigt ret godt, men de ryger af
helvede til

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Holger Danske

Dato : 18-06-03 09:30

Mikkel Lund <mikkelsky@hardwarefaq.dk> wrote:
> Hej
>
> Hvor finder jeg noget billigt olie til at blande i kærestens puch
> maxi k? Kan det til plæneklippere bruges?

Nu er det godt nok en Puch Maxi du skal bruge 2 takt-olien til, men jeg vil
da gerne fortælle dig og andre der er i tvivl, at det rent faktisk godt kan
betale sig at købe en god fuldsyntetisk olie, lidt dyrere det ved jeg godt,
men da man ikke skal bruge så høj en olieblanding med den "gode syntetiske"
olie, den er drøj i brug, og da den smører så meget bedre end biologisk,
ældre olier, så er det i mine øjne det bedste valg.

Jeg kører på en tunet Yamaha 4 gears, og med den ældre form for olie, skal
jeg bruge et blandingsforhold der hedder 4 - 5 %, hvorimod at jeg med den
"gode" olie, kører med 3% !!!

--
H.D. (sig) -- Kun døde fisk flyder med strømmen --
Kom ikke -- Skønhed afhænger af øjnene der ser --