[DVD] Flip og Flop / 800 balas fra Spanien~
Fra : Ole Kofoed

Dato : 17-06-03 21:00

Har vores mand i Spanien, Lars Hoffman, udgivelsesdatoer på ovenstående
film.

Jeg kan se der er engelske tekster på Flip og Flop lejeudgaven og så vidt
jeg har fundet ud af er det Sogepaq der udgiver Álex de la Iglesia's western
"800 balas", de er normalt flinke til at have engelske tekster på deres
udgivelser:)

http://us.imdb.com/Title?0314121
http://us.imdb.com/Title?0292886

Mvh.

Ole

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-06-03 10:44

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> escribió

> [...]
Iglesia's western
> "800 balas", de er normalt flinke til at have engelske tekster på

800 Balas er udkommet på leje DVD i marts så det kan ikke vare længe
før den udkommer på købe DVD, jeg vil tro at den er lige på
trapperne. Derimod er La gran aventura de Mortadelo y Filemon
udkommet på leje DVD i starten af denne måned, så der går nok et par
måneder inden den kan købes.

Jeg skal nok skrive igen når jeg ved noget mere konkret
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Henrik Rytter

Dato : 19-06-03 15:10

In article <bcs0ep$m8o08$1@ID-163022.news.dfncis.de>, Lars Hoffmann
<larshoffmann@ya.com> wrote:

> [...]
> måneder inden den kan købes.
>
> Jeg skal nok skrive igen når jeg ved noget mere konkret

Ja gør gerne det ... og måske lige så vigtigt: Har du set filmene og er
de noget ved?

mvh
Henrik