Johnny Reimar fylder 60 år
Fra : Thomas

Dato : 17-06-03 19:01

Jeg synes der er grund til at kippe med tyrolerhatten, og ønske
tillykke til Johnny Reimar, som fylder 60 år i disse dage.

Den mand har gjort meget godt for dansk popmusik.

VH

Thomas

Fra : Erik Graversen

Dato : 17-06-03 19:21

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:a6b0eee6.0306171001.4d061126@posting.google.com...
> Jeg synes der er grund til at kippe med tyrolerhatten, og ønske
> tillykke til Johnny Reimar, som fylder 60 år i disse dage.

I disse dage!? Du godeste! Hvor længe varede fødslen? ;C)

Cheers.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-03 05:12

Erik Graversen <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eef5b6d$0$12994$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> I disse dage!? Du godeste! Hvor længe varede fødslen? ;C)

________

Læg dig, hund

Ja, vi har meget at takke Johny Reymer for. Han står bag mange af tidens
største slagere. Og kan kører jo bare derudaf med sit orkester "Clifters".
Dejlig afslappende underholdningsmusik, som alle kan holde ud at lytte til.
Man kan vel kalde ham dansk slagermusiks konge.

Hilsen Åge

Fra : Troels

Dato : 18-06-03 12:49

> Ja, vi har meget at takke Johny Reymer for. Han står bag mange af tidens
> største slagere.

Vi fejrer hans store betydning ved at stave hans navn forkert eller hvad?

/Troels

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 19-06-03 11:22

Troels wrote:

> Vi fejrer hans store betydning ved at stave hans navn forkert eller
> hvad?

Det gør Åge, helt bevidst, hver gang.

Mvh
Anders

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-06-03 18:46

> [...]
til.
> Man kan vel kalde ham dansk slagermusiks konge.

Hej Åge

At kalde ham Dansk Slagermusiks konge, er nok lidt overdrevet, men hvis han
skulle være noget, så bliver det jo nok Dansk Party konge. Der er der vist
ikke nogen der kan gøre ham rangen stridig. Men helt klart, han har gjort
en del for Dansk musik, så et Tillyke med de 60 år, er vel på sin plads.

M.V.H.....Benny..

Fra : -V-

Dato : 18-06-03 11:37

Erik Graversen wrote:

> I disse dage!? Du godeste! Hvor længe varede fødslen? ;C)

!!!

Den var god...

-V-

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-06-03 01:44

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> I disse dage!? Du godeste! Hvor længe varede fødslen? ;C)

Det har sikkert taget lang tid, guitaren sad på tværs....

Claus

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-06-03 06:06

Claus Tersgov <clausnews@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bctli5$1hj3$1@news.cybercity.dk...

> Det har sikkert taget lang tid, guitaren sad på tværs....
>
> Claus

Ja ja, vær du glad for at jeres næseringe ikke kan sidde på tværs.

Hilsen Åge

Sådan!