OT: Forslag til at vi laver det hele om...
Fra : Allan

Dato : 30-03-01 12:06

Hvis der er nogen der ønsker at jeg skal komme med indlæg til noget som
helst
- så kunne man lave en tråd der kun hed ALLAN - og den kunne man så bruge
fremover. (eller man kunne sende en mail - men det synes jeg ikke er så
smart).

Jeg kan tit komme med kommentarer til indlæggene - og gør det gerne hvis i
altså gør som jeg siger... !

Med Venlig Hilsen
Allan "Lone-Rider"

;-D

Create a new mailbox, or access your existing IMAP4 or
POP3 mailbox from anywhere with just a web browser.

Fra : Amar'kaneren

Dato : 30-03-01 12:27

Hvad mener du ??

Hilsen Amar'kaneren

Fra : Mads Lund

Dato : 30-03-01 12:34

> [...]
>smart).

>Jeg kan tit komme med kommentarer til indlæggene - og gør det gerne hvis i

Øhh Allan, har du sniffet for meget 2 taks røg på det sidste ?

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Frank

Dato : 30-03-01 12:41

Tja ... Tingene hænger tit sammen - Jeg tror på din signatur.....

/Frank

Fra : Amar'kaneren

Dato : 30-03-01 12:43

Jeg synes det er ok Allan laver en tråd som han selv skriver alle sine
kommentarer i

Måske kunne han gøre det under test.dk ?

Mvh
Amar'kaneren

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-03-01 12:46

Frank <frankwodstrup@mail.tele.dk> skrev i en

> Tja ... Tingene hænger tit sammen - Jeg tror på din signatur.....
>
> /Frank

LOL

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Ole Mogensen

Dato : 30-03-01 16:05

Allan wrote:

> [...]
>
> ;-D

> Create a new mailbox, or access your existing IMAP4 or
> POP3 mailbox from anywhere with just a web browser.

lol, good , jeg tror jeg fik pointen .

Ole

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-03-01 16:47

"Ole Mogensen" <ole.mogensen@fysik.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> lol, good , jeg tror jeg fik pointen .

Jep, der er sgi nogen med humor herinde.

Rittig

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-03-01 16:47

"Allan" <Jawa350@MailAndNews.com> skrev i en meddelelse